SpiderPig Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 blir en staselig familiebil dette ja ola! likte de siste felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Tusen takk:) er på utkikk etter nye felger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Tipper det er en del jobb å vaske de felgene der. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ja, syns ikke noe om de hjula der. Var noen pappa hadde på e61 sin. Tror jeg venter til våren med felger nå som vinteren er på vei(!!) kalde Trøndelag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 må jo ta litt bilder når det endelig er fint vær i trøndelag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 ute og kjørte en tur med gamle-gamle bilen min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Noen som vet noe om omprogrammering/chipping av 318 122hk motoren? Hvor mye hk får jeg ut av denne uten at det skal ry istykker? vil kjøre fra fars 525 e61 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ser godt ut dette. Kan oppdatere litt ang. hjulspecs på min. Leste at du ikke ønsker å valse. Jeg satt på 8mm spacere både fremme og bak. Da blir oppsettet som følger: Fremme: 8.5 ET27 med 235/35-19 = masse plass igjen Bak: 9.5 ET27 med 275/30-19 = pittelitt subb høyre bak. Hadde gått greit med 265/30 eller en tanke mer negativ camber. Rett og slett bare til info til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Takk for den:D blir ikke så jeg handler nye felger før etter vinteren nå så da får jeg lang tid på og finne akkurat de felgene jeg vil ha:-) Du har ikke chippa bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja greit å bruke vinteren på å finne de riktige Nei det er å kaste penger ut vinduet. Dau bensinfirer er ikke vits å prøve å få sprekere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det er 2.0 diesel ja! Så det er vel samme motoren som 320?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er en nydelig E91 du har Tatt bildene over her i Fevåg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 fargen der er virkelig fin, og du gjør ting riktig også fin fin vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Takker! Har ikke fått gjort så mye i det siste, men planen er å få på 18" vinterhjul og bedre stereo nå i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå