carlhaakon Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Får legge ut noen bilder av bilen min da. starter og bli fornøyd selv så da får vi se hva dere synes. BBS felga er vel kansje de eneste i norge med høyglans polert senter og kanter. det er også gamle felga til Mike på StanceWorks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 LETT den peneste e36'n på bimmers! Må komme opp til Gjøvik snart for å se den live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Takk for det er vel flere her inne som stiller sterkere en meg der tror jeg, men hyggelig og høre bare og ta turen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Meget flott bil ja men skal den være 100% må nok vingen bak senkes endel eller fjærnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Ble bra det her Carl Haakon Og vinga må være på, blir ikke det samme uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Vingen skal ikke av med det første har hatt planer om den i mange år nå så da tar man det ikke av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Grooom er den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Grisete:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Grooom er den! takk satse på at dekka mine holder til tønsberg til helga bare da. tok de av i går og bakdekka er rimelig slitte etter "penkjøringen i helga" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Digger den e36'n din Carl! en av de peneste E36'ene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Utrolig pen bil Men hvor er grøftelys og gitteret i fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Digger den e36'n din Carl! en av de peneste E36'ene her inne Hyggelig og høre Utrolig pen bil Men hvor er grøftelys og gitteret i fangeren? Det løsna når jeg passerte 240 så tok ut det siste som var igjen. kommer på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Jeg er ingen fan av E36, men denne synes jeg er meget pen! Eneste jeg ville ha endret på er pre-face nyrer. Å er det ikke et helv**e å holde felgene blanke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Meget gjennomført E36! Liker at du har originale speil og ikke M3, passer mye bedre med linjene på bilen. Hvilket senkesett er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 JA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå