sveigis Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Ja fader det hadde jo vært konge uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Heiheihei! Lukter jeg E34-meet på sørøstlandet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Heiheihei! Lukter jeg E34-meet på sørøstlandet her? He he,dette blir vel bare et sånn miniatyr meet her på Sørlandsiden i og med Crabfish skal hjem fra Oslo til Kr.sand på juleferie. Mulig jeg tar feil her ihenhold til Crabfish men. Men jeg mener at vi som driver med e34 skulle jo hatt et treff engang på nyåret. Jeg kan gjerne kjøre et stykke jeg for å treffe e34 entusiaster. Jeg kan se for meg lang rekke med e34 i alle former og fasonger med trivelige mennesker der praten går.DET hadde vært gøy det eller hva Takza og andre e34 people?? Fredrik 90, Kristiansan'årn og evi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Utrolig fin bil! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Jeg er med! Har selv ikke noe i mot om det blir ett par timer i E34'n Hadde vært tøft å fått arrangert noe..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Da skal jeg komme med et forslag:Etter jul en gang kunne vi jo sett om vi kunne møtes en plass som var forenlig for alle.Jeg tenker da på lengde kjøring osv.Ikke noe voldsomme greier.Rett og slett bare møtest vi som er glad i disse bilene,utveksle erfaringer ,kunnskap osv.Sitter jo inne med det at her på forumet er der mange utrolig trivelige mennesker som er greie og imøtekommende..Så hvorfor ikke møtes? Jeg er brennsikker på ar det hadde blitt gøy. Men forutsetningen er at ting må være enkelt,ikke noe banekjøring og bl bla.Bare et enkelt møte med visning av biler osv. Men jeg kan ikke under noe omstendigheter møtes før jul pga nyoperert,jul,barn,familie,ja hele j...a regla;). Så jeg foreslår at vi tar en seriøs prat på nyåret å detaljplanlegger litt da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Høres ut som en god plan! Trenger ikke være store sakene for å ha det gøy da. Bare ett litt mer sostifikert rånetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Helt korrekt,bare med litt ordentlige blier.. Det har jeg lært meg iløpet av de åra med bil.Jo enklere jo bedre. Husker engang da vi arrangerte et større Opeltreff med prøving av nyere Opler og diverse,noe som alle som brant for Opel synes måtte vært gøy,7 stk kom. Derimot når en kamerat skrev på siden hans senere,Kaffi og uformelt Opel treff oppe på taket på Meny Grimstad,Ja da var der gnudd med biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 He he,dette blir vel bare et sånn miniatyr meet her på Sørlandsiden i og med Crabfish skal hjem fra Oslo til Kr.sand på juleferie. Mulig jeg tar feil her ihenhold til Crabfish men. Men jeg mener at vi som driver med e34 skulle jo hatt et treff engang på nyåret. Jeg kan gjerne kjøre et stykke jeg for å treffe e34 entusiaster. Jeg kan se for meg lang rekke med e34 i alle former og fasonger med trivelige mennesker der praten går.DET hadde vært gøy det eller hva Takza og andre e34 people?? Du har rett her, har juleferie til den 29, så er det nyttårs vakt blir iallafall et nyttår som jeg husker i garden Men begge deler er bra, et lite, treff for oss tre såkalt minivinter treff, så et på nyåret, der snøen er ferdig smelta, så kan vi kalle det, "e34 gentlemans meet" mulig lage event i e34 gruppa på face, der vi tre er moderatorer > eller kansje ha det lukka for bimmers ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 God ide Rani. Jeg ringer Fredrik senere idag å tar en prat,så kan vi tre evnt.prates til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Ok,da har jeg snakket med Fredrik. Han sier at der skal etterhvert bli et treff bare for 5 serie gennerlt.Da mener jo jeg at det er like greit å hive seg på der. Kan jo fort bli litt mye ,tenker da på e30 meet og andre treff på vårparten. Står noe om dette treffet en eller annen plass her på forumet. Men det gjør jo absolutt ingenting å slå seg sammen med andre 5 serie entusiaster heller da. Så får evntuelt vi e34 fans bare ta noen små treff innad når det passer. Tror det var powerfuglen som lå bak det 5 serie treffet. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Her er tråden om det aktuelle treffet, er ikke satt noen dato ennå men det blir vel på nyåret en gang vil jeg tro http://bimmers.no/topic/772986-et-treff-for-vi-som-har-bmw-5-serie/?hl=serie+treff#entry2784249 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Supert,Vi må heller satse på dette da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 For å være ærlig ville jeg heller satset på noe litt mindre, mye på grunn av det du nevnte i går med Opeltreff Sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå