Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Rep av sprekk i dashbord / shine av motorrom .Pics&Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Flott arbeid, godt beskrevet og med bilder slik at det kan hjelpe andre :) Å bruke tid og penger på understell er kjedelig der og da, men det er utrolig verd det når man kommer seg bak rattet og ut på veien :)

Hva hadde man ikke gitt for en tørr og fin garasje på disse våte høstdagene? ;)

Takk for det.

bildene ble elendig pga mobil uten blitz.Men jeg prøver å bildedokumentere det meste jeg gjør.Og det å bruke penger på understell er verdt pengene men kjedelig å skru på synes jeg :)

Du er et eksempel til etterfølgelse og en gid pedagog du Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult da Fredrik Hvor og når skjer dette ? Et eget magasin på nett ? Det vil jeg gjerne henge med på, hva nå enn det måtte være

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe, var nok dessverre bare ønsketenkning, men det hadde vært kjempemorsomt :) Når dette er sagt så kunne vi godt hatt ett norsk BMW blad, er noe jeg savner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var nok dessverre bare ønsketenkning, men det hadde vært kjempemorsomt :) Når dette er sagt så kunne vi godt hatt ett norsk BMW blad, er noe jeg savner..

He he he, jeg er Mr Godtroende.com på godt og vondt jeg serru ;-) Ja Jan, jeg skjønner godt at det kunne blitt litt mye :smile: Jeg er besatt nok med dette forumet samt et forum som heter finalgear.com hvor jeg har en tråd på bilen min. Jeg har den tråden fordi de to forrige eierene av 535`n er med der og hadde tråd på bilen :smile: De synes det er gøy å se fortsettelsen av prosjektet :-)

 

http://forums.finalgear.com/post-your-car/resistance-was-futile-my-1988-bmw-5er-56383/

 

 

http://forums.finalgear.com/post-your-car/my-impulsive-purchase-of-the-big-six-88-e34-535i-57656/

 

Dette er trådene på bilen fra de to forrige eierene med bilder og updates de to årene bilen flakket litt [ :smile:] Før dette så var det en kar som eide den i nærmere 5 år og før det igjen han som kjøpte bilen ny i 88 og hadde den til 08, i 20 år [:-D] Ja så jeg har nok med disse forumene for å si det sånn [:-)] Ja så er jeg jo på e34 på facebook også [:-)] Hvorfor har vi ikke deg der Fredrik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som stål! ser egentlig ingen fordel/bakdel med alu eller stål, vurderer stål på min neste gang pga de blir ikke nedslitt like fort som alu pga at jeg tar nedi av og til :)

Liker at du faktisk tar deg tid til å faktisk skru av muttre å smøre opp, hadde ikke vært skeptisk av å kjøpe bil av deg for å si det sånn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jassåja? Har risting jeg å, noen ganger ved nedbremsing. Så hvilke stag er det?

Men e34 blad ja, hadde vært noe å solgt i e34 gruppa :D tenkt Mange ganger selv på å lage en bilblogg, deg jeg tar bilder av hver minste lille jobb og dokumenterer alt, selv om min har et ganske så ok look :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, jeg er Mr Godtroende.com på godt og vondt jeg serru ;-) Ja Jan, jeg skjønner godt at det kunne blitt litt mye :smile: Jeg er besatt nok med dette forumet samt et forum som heter finalgear.com hvor jeg har en tråd på bilen min. Jeg har den tråden fordi de to forrige eierene av 535`n er med der og hadde tråd på bilen :smile: De synes det er gøy å se fortsettelsen av prosjektet :smile:

 

http://forums.finalgear.com/post-your-car/resistance-was-futile-my-1988-bmw-5er-56383/

 

 

http://forums.finalgear.com/post-your-car/my-impulsive-purchase-of-the-big-six-88-e34-535i-57656/

 

Dette er trådene på bilen fra de to forrige eierene med bilder og updates de to årene bilen flakket litt [ :smile:] Før dette så var det en kar som eide den i nærmere 5 år og før det igjen han som kjøpte bilen ny i 88 og hadde den til 08, i 20 år [:-D] Ja så jeg har nok med disse forumene for å si det sånn [:-)] Ja så er jeg jo på e34 på facebook også [:-)] Hvorfor har vi ikke deg der Fredrik ?

 

 

Nei har nok med både Face og  her tenker jeg. :).

 

Nye bærearmer gjør seg det ja:-).. Har du i stål eller alu?

 

Disse er stål ja som nevnt,og stooor forskjell på bilen .Etter alt som er byttet i forstilling så er den blitt stødig å fin å kjøre.

 

så ut som stål! ser egentlig ingen fordel/bakdel med alu eller stål, vurderer stål på min neste gang pga de blir ikke nedslitt like fort som alu pga at jeg tar nedi av og til :)

Liker at du faktisk tar deg tid til å faktisk skru av muttre å smøre opp, hadde ikke vært skeptisk av å kjøpe bil av deg for å si det sånn :)

 

Stål tåler mer men alu er jo lettere.Men tror nok ikke at den lille ekstravekten gjør noe nei.

Du skjønner Vegard ,at jeg liker å vite at jeg kan få ting av når jeg holder på med ting.Derfor så når jeg har ting i fra hverandre ,"fetter"jeg opp det meste og beskytter det jeg kan.Galskap sier noen men riktig for meg. :)

Hyggelig å høre. :)

Jeg har alltid passet på ting og aldri fått en eneste klage på ting jeg har solgt.

En som kom helt fra Harstad og kjøpte en Omega mv6 av meg og han hadde aldri sett en bil som var så godt beskrevet som jeg sa i telefonen både av "mangler" og vedlikehold.

Jeg skal aldri gå med vondt i halsen pga jeg har lurt noen .

 

Jassåja? Har risting jeg å, noen ganger ved nedbremsing. Så hvilke stag er det?

Men e34 blad ja, hadde vært noe å solgt i e34 gruppa :D tenkt Mange ganger selv på å lage en bilblogg, deg jeg tar bilder av hver minste lille jobb og dokumenterer alt, selv om min har et ganske så ok look :)

 

I mitt tilfelle nedre bærearm.Men kan gjerne være skivene og :)

Jeg tror neppe at noe e34 blad hadde blitt noe suksess .Hvorfor?Alt i blad format selges dårlig for tiden pga nett/mobil.Og e34 er jo bare for spesielt intereserte.Er jo såvidt en får kjøpt norske bilblader nå,stadig flere og flere forsvinner fra hyllene.

Trådene her er jo egentlig blogger bare de blir skrevet og vist på forskjellig måte.

Ja bilen din har ok look.Problemet er jo at 90% av e34ene ser jo sånn ut for tiden.Misforstå meg rett men

for å skille seg ut med e34 idag så må du komme med en klin original en.Alt fra 518 til m5.

En senket e34,med høye felg,sorte de osv osv ,er jo like vanlig som varebil som leverer brød på butikken hver morgen desverre.

Men er det fint ? Yes,veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har bilen hatt fri faktisk.

Har stått siden søndag .Årsak?Jo,skal selge den andre bilen og ønsker at den skal være "myk og god"ved salg.:).

Men idag bare måtte jeg ut å kjenne lukten og svevet av Bmw igjen.

Merkelig men sant ,når du kjører noe annet er det like gøy å sette seg i Bmw'en igjen etter litt opphold.

Uansett skal det bli digg med en Bmw familiebil nå etterhvert.

Som sagt skjedd null og niks her men en update er på sin plass til uken da med bilder.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love dere at når man har kjørt F10 530d en god stund så er det også digg å sette seg i E34 og fyre bensinsekseren :) ALT er så mye enklere og basic, ikke noe filskiftevarslerer, ikke noe Headup, ikke noe som bremser om bilen foran bremser, du må stikke inn nøkkelen og vri om og du kan peile olja akkurat når du vil. Man få mer følelsen av å kjøre bil, og ikke at bilen kjører for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love dere at når man har kjørt F10 530d en god stund så er det også digg å sette seg i E34 og fyre bensinsekseren :) ALT er så mye enklere og basic, ikke noe filskiftevarslerer, ikke noe Headup, ikke noe som bremser om bilen foran bremser, du må stikke inn nøkkelen og vri om og du kan peile olja akkurat når du vil. Man få mer følelsen av å kjøre bil, og ikke at bilen kjører for deg ;)

 

Det du skriver der ,tror jeg på uten tvil.

Ja du er heldig som har en ny Bmw Fredrik uten tvil  men jeg tror du har gleden av å ratte e34 og .Synes det er sykt sporty å reise på tur ned f eks til Tyskland når du har nyere bil stående:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Rep av sprekk i dashbord / shine av motorrom .Pics&Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...