Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Flickering temp gauge fiks.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Kjekt å få ting komplettert og på stell 😃

Disse svarte powerflexforingene, er de strammere enn de gule ? Jeg har de gule og jeg hater gul farge 😂

Tolker det som at bilen har fått ny bakskjerm i løpet av mars ? ☺️ Det blir knallfint med dette fikset 😃

Ja så får du ha en god tur til polen 👍

 

Ja det er det helt klart 😊

Er mulig det ,men var lilla de som lå oppi sånn typisk Powerflex farge .

Haha du gjør det ja 😅.

Ja bakskjerm blir ny nå egentlig når som helst bare jeg får bil bort ,og blir veldig gøy ja ikke minst godt å få det iorden .

Jo takk ,men i skrivende stund så ligger fire av seks med Covid nå ,så det ser ikke lyst ut angående tur ..😩😩🙏 men mye kan skje på en uke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sveigis skrev:

Ja det er det helt klart 😊

Er mulig det ,men var lilla de som lå oppi sånn typisk Powerflex farge .

Haha du gjør det ja 😅.

Ja bakskjerm blir ny nå egentlig når som helst bare jeg får bil bort ,og blir veldig gøy ja ikke minst godt å få det iorden .

Jo takk ,men i skrivende stund så ligger fire av seks med Covid nå ,så det ser ikke lyst ut angående tur ..😩😩🙏 men mye kan skje på en uke .

Åja syntes de så svarte ut 😅 Mener de er å få tak i i svart. Og mener å ha hørt at de er hakket vassere enn de gule. Men er disse powerflex til hovedforingene bak eller er de til noe annet ?

He he ja kall meg Tore Tolk 😂 Blir bra med ny bakskjerm og hel ved baki der 🥳

Ja det er mange med covid for tiden. Får tro de er friske og raske igjen slik at dere får dere en fin polentur ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Åja syntes de så svarte ut 😅 Mener de er å få tak i i svart. Og mener å ha hørt at de er hakket vassere enn de gule. Men er disse powerflex til hovedforingene bak eller er de til noe annet ?

He he ja kall meg Tore Tolk 😂 Blir bra med ny bakskjerm og hel ved baki der 🥳

Ja det er mange med covid for tiden. Får tro de er friske og raske igjen slik at dere får dere en fin polentur ☺️

Er bare esken ,men var lilla somsagt ,ja stemmer det du nevner angående sorte .

De jeg har er til casterstag ,da alt annet er nytt under fra Lemførder eller Meyle og er stødig og fint .

Casterstag byttet jeg ifjor av billigmerke ,men nå har jeg nye originale her og med Powerflex ,holder de nok lenge ,lengre enn de jeg monterte ifjor .😊

Ja snakket med den ene pasienten nå og det var ikke oppløftende akkurat..😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar ,men er riktig det du nevner .

Jeg vet hvertfall at etter og ha kjørt en rekke eldre biler med litt nymotens oppstramming ,vet jeg at min vil bli fast i fisken så satser på at det blir bra .

Casterstag på e28/ e34 de kan ofte bli litt slappe i fisken etterhvert .

Nei så gleder meg til dette nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2022 den 15.04, sveigis skrev:

Er bare esken ,men var lilla somsagt ,ja stemmer det du nevner angående sorte .

De jeg har er til casterstag ,da alt annet er nytt under fra Lemførder eller Meyle og er stødig og fint .

Casterstag byttet jeg ifjor av billigmerke ,men nå har jeg nye originale her og med Powerflex ,holder de nok lenge ,lengre enn de jeg monterte ifjor .😊

Ja snakket med den ene pasienten nå og det var ikke oppløftende akkurat..😢😢

Åja de foringene er til casterstaget 😅 Da skjønner jeg. Trodde det var til storforinga bak 😉 Mener det bare er gule og svarte alternativer til den.

Med powerflex i casterstaga så burde det holde lenge. Men regner med at de er i orden i balljointen foran på staget 😉 Ellers er det jo ikke noen hjelp i at det er bra i bakkant 😅 De har det med å bli slarkete foran også pga hull/flenger i gummibeskyttelsen.

Får da si god bedring til den polske pasient ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Åja de foringene er til casterstaget 😅 Da skjønner jeg. Trodde det var til storforinga bak 😉 Mener det bare er gule og svarte alternativer til den.

Med powerflex i casterstaga så burde det holde lenge. Men regner med at de er i orden i balljointen foran på staget 😉 Ellers er det jo ikke noen hjelp i at det er bra i bakkant 😅 De har det med å bli slarkete foran også pga hull/flenger i gummibeskyttelsen.

Får da si god bedring til den polske pasient ☺️

Ja er til casterstaget ja .😊

Med nye originale så er nok balljointen på stell 😊

 

11 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Neimen se gutten som kan sine foringer da :P

Hvor i Norge selger de Powerflex til en trivelig pris?

Finner stort sett bare fra England :(

Søk og du vil finne ,er mange aktører her i Norge men kom billigst ut hos Koed .

Og er mange som legger ut ubrukte på Finn og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, sveigis skrev:

Søk og du vil finne ,er mange aktører her i Norge men kom billigst ut hos Koed .

Har søkt mye, men ser stadig her inne at folk finner div deler som jeg ikke finner trass iherdig søking over lengre tid :)

Men uansett skjønner jeg at det spørsmålet ikke slo helt an på svaret ditt, så jeg beklager det.. Jeg må bli bedre til å søke 👍

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Har søkt mye, men ser stadig her inne at folk finner div deler som jeg ikke finner trass iherdig søking over lengre tid :)

Men uansett skjønner jeg at det spørsmålet ikke slo helt an på svaret ditt, så jeg beklager det.. Jeg må bli bedre til å søke 👍

Som sagt så har jeg hatt suksess med å finne deler både på nett og Finn.no ,er bare å bruke litt tid .😊

Ps null og beklage du .🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du meg til å tenke Jan :)

Har jo kjøpt komplett sett med nye casterstag og bærearmer til E34'n fra Meyle og Lemforder. Vil det være enda mere gevinst å bytte ut foringene med powerflex? vet at de er stivere, men spm er om det kan bli for stivt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mortenej skrev:

Nå får du meg til å tenke Jan :)

Har jo kjøpt komplett sett med nye casterstag og bærearmer til E34'n fra Meyle og Lemforder. Vil det være enda mere gevinst å bytte ut foringene med powerflex? vet at de er stivere, men spm er om det kan bli for stivt....

De merkene du har her ,de hadde jeg bare latt være ,dette er godsaker ,men på mine som jeg har liggende ,så er de uten foringer så derfor valgte jeg nye PF foringer 😊

Din blir garantert nydelig med disse oppgraderingene .

Er jo de beste merkene du kan skaffe .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde tatt en ordentlig gjennomgang av foringer på min også vet jeg.

Måtte faktisk kjøre den til jobb i dag, og det var litt av en start på dagen. I god motorveifart kjenner jeg den går å logrer litt til både høyre og venstre, selv om rattet er helt rolig. Vet ikke hvilke foringer som styrer dette, endeledd er jo allerede nye. Slakk i styresnekke kanskje?

 

De listene nederst på dørene, kjøpte du de på koed også? Trenger de selv, men er litt redd for at disse bare samler fukt og gir rust i falsen nederst på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Morbus skrev:

Burde tatt en ordentlig gjennomgang av foringer på min også vet jeg.

Måtte faktisk kjøre den til jobb i dag, og det var litt av en start på dagen. I god motorveifart kjenner jeg den går å logrer litt til både høyre og venstre, selv om rattet er helt rolig. Vet ikke hvilke foringer som styrer dette, endeledd er jo allerede nye. Slakk i styresnekke kanskje?

 

De listene nederst på dørene, kjøpte du de på koed også? Trenger de selv, men er litt redd for at disse bare samler fukt og gir rust i falsen nederst på døren.

E34 er sære biler når det kommer til dette med styring .

Om den logrer frem og tilbake så kan det kanskje være det at du har byttet endeledd og kanskje trenger en justering ,forstillingskontroll?

Vet bare at om snekken er slark i så har jeg merket det på rattet ,at jeg liksom må bruke styret for å holde bilen på veien .

Kjøpte lister på Koed ja .

Rustefeller er de,men så lenge bil ikke blir brukt i salt ,så vil jeg tro det holder .

Noe som og er verdt å nevne her ,når dører har holdt seg i nesten 30 år i all slags vind og vær ,da bør de vel holde bedre nå som disse bilene ikke er typisk hverdagsbiler ,det er sånn jeg tenker hvertfall.

En annen ting det ser så mye helere ut med de på 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Flickering temp gauge fiks.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...