sveigis Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden 10 timer siden, opeth84 skrev: Stemmer det ,hun skal ha den hos seg nå og det går helt fint 😊 Angående smal eller breifront ,er det noe jeg aldri har tenkt på egentlig Tor Magne. Takk ,noe blir gjort her i små porsjoner .😊 10 timer siden, KMT skrev: Vacuumlekkasje i bremsekraft forsterkeren muligens? Ser det er ein kar som har opplevd dette her: https://www.bimmerfest.com/threads/1991-e34-brakes-nightmare-2-weeks-and-counting.1289451/ Einaste er at få burde du gjerne hatt tilsvarende utfordring på øvrige bremser òg. Takk for tips her ,men jeg er egentlig mer og mer sikker på ABS pumpe som tuller . Brukte store deler av lørdagskveld på utenlandske forum og fellesnevneren var ABS pumpe. Noen hadde med å bytte akkumulator ,mastersylinder osv men for min del så er det kun høyre foran . KMT og opeth84 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Får ta litt oppdatering her på e34en og .😊 Throwing star felgene måtte ha en strekk her . Begynte å bli matte i krom osv : Så den klassiske Autosol ble funnet frem ,samt Meguiars metall polish . Det tar tid dette men resultatet blir jo bra tilslutt. Så litt voks her og klassisk poleringstvist: Dette ble jo sånn det må være : Eksos lett shine : Felg ferdig : Nydelig med småjobber . : Den har fått my bod skjuts og ny lakk på kanaler bla : Denne regner jeg med kommer for salg til uken en gang .😊 Må bli kvitt ting her nå men det går veldig fint .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå