Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Jo,nå ble det finere.Fikk liksom "plassert" tinga på plass.

Så lenge jeg har hatt bilen ,har denne gamle sliteren gått på halv syntetisk .

Så jeg fikk med meg 6l med 10-40 mobile1 olje.Tror den olja er god nok .

Da det ble MYE mer ryddig synes jeg, dette blir bare bedre og bredre synes jeg :)

Det er en god olje, har selv kjøpt Castrol Edge 0-30. Samme som de bruker som longlife på Bavaria så da er det nok trygt ;) Men vi må ha oss en cruise tur snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det ble MYE mer ryddig synes jeg, dette blir bare bedre og bredre synes jeg :)

Det er en god olje, har selv kjøpt Castrol Edge 0-30. Samme som de bruker som longlife på Bavaria så da er det nok trygt ;) Men vi må ha oss en cruise tur snart igjen :)

Ja vi må kjøre litt snart,var knallgøy.

Skal handle luftfilter og oljefilter og.Plugger byttet jeg for 11000 km siden,de regner jeg med klarer 10000 til.

Må ha en service sånn at den er klar for vinteren .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert vet,så er jeg jo veldig glad i e34.

Og som andre ensusiaster har en jo litt drømmer og jeg er intet unntak.

Jeg har alltid likt bmw e34 M5 og jeg skal ha sånn en før eller senere.

Og idag har jeg surfet litt og fant denne:

93 mod original m5 3,8 Lagun grønn med svart skinn osv.

Og jeg må si fytte rakkeren å fin den er i den Lagun grønn fargen.det er vel en skjelden farge på e34 mest brukt på e36.

 

Bilde;

 

post-58602-0-53757500-1381248474_thumb.j

 

Har egentlig ingenting i min tråd å gjøre,da det blir lenge til jeg har en sånn tror jeg.

Men sær som jeg kan være så tror jeg nok at jeg må lete sakte men sikkert etter sånn bil med den fargekombinasjonen utv. og innvendig.

Det hadde jo vært gøy å adoptert en storebror til 535 en O:) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert vet,så er jeg jo veldig glad i e34.

Og som andre ensusiaster har en jo litt drømmer og jeg er intet unntak.

Jeg har alltid likt bmw e34 M5 og jeg skal ha sånn en før eller senere.

Og idag har jeg surfet litt og fant denne:

93 mod original m5 3,8 Lagun grønn med svart skinn osv.

Og jeg må si fytte rakkeren å fin den er i den Lagun grønn fargen.det er vel en skjelden farge på e34 mest brukt på e36.

Bilde;

{style_image_url}/attachicon.gif m55.jpg

Har egentlig ingenting i min tråd å gjøre,da det blir lenge til jeg har en sånn tror jeg.

Men sær som jeg kan være så tror jeg nok at jeg må lete sakte men sikkert etter sånn bil med den fargekombinasjonen utv. og innvendig.

Det hadde jo vært gøy å adoptert en storebror til 535 en O:) !!

Den fargen er veldig pen! Har lyst å lakke min i den fargen en gang da jeg syntes min farge er litt for mørk, pluss at jeg slipper å ta over alt da det er en grønnfarge.

En storebror ja, 0.3 større slagvolum og 129 mer hk.. sier litt om hvor mye man kan trekke ut av så lite ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert vet,så er jeg jo veldig glad i e34.

Og som andre ensusiaster har en jo litt drømmer og jeg er intet unntak.

Jeg har alltid likt bmw e34 M5 og jeg skal ha sånn en før eller senere.

Og idag har jeg surfet litt og fant denne:

93 mod original m5 3,8 Lagun grønn med svart skinn osv.

Og jeg må si fytte rakkeren å fin den er i den Lagun grønn fargen.det er vel en skjelden farge på e34 mest brukt på e36.

 

Bilde;

 

attachicon.gifm55.jpg

 

Har egentlig ingenting i min tråd å gjøre,da det blir lenge til jeg har en sånn tror jeg.

Men sær som jeg kan være så tror jeg nok at jeg må lete sakte men sikkert etter sånn bil med den fargekombinasjonen utv. og innvendig.

Det hadde jo vært gøy å adoptert en storebror til 535 en O:) !!

Nydelig bil, så skal jeg komme i Alpina B10 Biturbo så er vi komplette med bilene våre 8) Dette er en av mine Top 5 drømmebiler og en bil jeg håper å komme til å eie en gang, må bare få en skikkelig garasje og mye penger. 360 hester, 0-100 på 5,0 sekunder og toppfart over 290 km/t. En familiesedan fra 1989, raskere enn datidens superbil Ferrari Testarossa :D

post-47692-0-94142300-1381271067_thumb.j

Akkurat denne bilen på bildet her går i Arendal og eies av en på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært noe Fredrik uten tvil.

Når det gjelder den Alpinaen du referte til,så har jeg blitt kjent med eieren av den bilen og ja det er jo noe av det tøffeste enn kan få.

Men foreløpig blir det bare med litt dagdrømming gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en drøm om å lage E34'en som bmw aldri lagde, en m535i e34. Tror det hadde vert en bra kombinasjon.

E34 med m-pakke innvendig/utvendig og m30b35, sportsunderstell og større bremser.

 

Det beste fra begge verdener, men du slipper å betale M pris for deler til motor/understell når noe ryker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en drøm om å lage E34'en som bmw aldri lagde, en m535i e34. Tror det hadde vert en bra kombinasjon.

E34 med m-pakke innvendig/utvendig og m30b35, sportsunderstell og større bremser.

Det beste fra begge verdener, men du slipper å betale M pris for deler til motor/understell når noe ryker :)

det du snakker om her fins allerede ;) har sett flere i Storbritannia, mulig de ikke kom opp til Norge pga rattet, eller var en spesiell versjon som bsre kom til Storbritannia ?

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du snakker om her fins allerede ;) har sett flere i Storbritannia, mulig de ikke kom opp til Norge pga rattet, eller var en spesiell versjon som bsre kom til Storbritannia ?

sent from my microwave using tapatalk

Har lest litt om dette konseptet og denne utgaven er vel strengt talt bare en standard 535 som de har montert litt m tech rundt hele bilen.Og montert sportskinn/m5 interiør.Er vel og noe annet understell en standard 535 antar jeg.

Tror ikke der er noe større bremser.

Uansett en bil som hadde vært gøy og hatt da selvfølgelig venstrestyrt.

Dette er bare noe jeg har lest kjapt og gale så sikkert noe som er glemt eller feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

535i Sport som den heter ble kun solgt i Storbritannia, nydelig bil men dessverre ødelagt med høyreratt som gjør import lite interessant :(

Høyreratt er for Mr bean og folk som drifter(Noe som er rått),så det var ikke noe dritt fra min side snarere tvert imot he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...