Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Jo ble bra,noen pusse riper ,men det skal vekk når jeg får det jeg har bestilt fra Ebay.

Du skulle jo kommet innom :) .Hadde vært gøy og tatt en prat.

Hvilke hus var det slapp av kompisen din?

Ja jeg skulle jo det men det var så sent og madammen var utålmodig å ville hjem :wink: Var ikke sikker på hvilket hus du bodde i heller men jeg kjørte bort å snudde da slik E34ene fikk "snust" litt på hverandre :P Er ikke helt sikker på hvilket hus det var, slapp han av nesten ute ved bakken videre opp mot Moåsen, var der jeg fikk øye på din bil i enden av veien :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ble bra,noen pusse riper ,men det skal vekk når jeg får det jeg har bestilt fra Ebay.

Du skulle jo kommet innom :) .Hadde vært gøy og tatt en prat.

Hvilke hus var det slapp av kompisen din?

Ja jeg skulle jo det men det var så sent og madammen var utålmodig å ville hjem :wink: Var ikke sikker på hvilket hus du bodde i heller men jeg kjørte bort å snudde da slik E34ene fikk "snust" litt på hverandre :P Er ikke helt sikker på hvilket hus det var, slapp han av nesten ute ved bakken videre opp mot Moåsen, var der jeg fikk øye på din bil i enden av veien :wink:

Ja e34 ene trenger hverandres selskap :):) .Kjenner til det med utolmodige koner...da er det bare og lystre. :wink: Neste gang du er forbi, så kom innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update.

Da har jeg lagt en plan så fort godværet kommer.

Lakken skal få seg en real makeover nå da den har endel småriper/steinsprut.Men diverse polering/rubbing fra forskjellige merker er og kommer i hus.Og det skal bli deilig å begynne på den biten.DA maskin og diverse pad"er er innkjøpt.

Ellers så har jeg fått felgene på bilen som jeg skrev litt lengre oppe i tråden ,og det ble bra.

Har ingen bilder akkurat nå,men det kommer når jeg begynner igjen..Gidder liksom ikke

å ta bilder av noe som ikke er å ta bilder av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hiver jeg rundt en liten update her.

Nå regner jeg med at vinter og dritt er over,så idag tok jeg frem høytrykk og såpe.Fikk vasket bilen skikkelig og det var deilig.Etter tørk og diverse tok jeg frem apparatet og knipset noen bilder.

For dere som ikke har fått det med dere,har jeg brukt masse tid på å fikse opp disse originale M5 hjula.

Og jeg synes disse passet bilen fint.

Slenger ut noen bilder hvordan den ble med polerte felg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det bilder:

h8et7093xgvnalqvgmr8.jpg

fuv3i9kjdyycyep63i82.jpg

27ltg80obtdziudlmbxn.jpg

vk730p5c8g2d2cgsan3y.jpg

wqusuanmdyxbbb0f9pnv.jpg

ni0mb6enwe80kno52jrh.jpg

ckjxtkq30g5ybedmx52e.jpg

j204jxzw3zxh86ksem98.jpg

3x0b18pqkcnymyymbi8s.jpg

Da ble det litt bilder i forskjellige vinkler.

En av dagene nå skal jeg avgårde og hente noen deler på hoggeren.Står nemlig en e34 med lik farge både utvendig og innvendig.Da koffertlokket mitt er ripete og noe rustent,er dette bra på den som står på huggeren.Noen interiør detaljer blir og tatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig en pen E34 Sveigis! Felgene ser dritbra ut, liker at du holder den moderat modifisert 8) Det eneste som skurrer litt for meg er den eksosen din, synes to utblås er finere, men smak og behag! Håper du finner mye snacks hos høggern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig en pen E34 Sveigis! Felgene ser dritbra ut, liker at du holder den moderat modifisert 8) Det eneste som skurrer litt for meg er den eksosen din, synes to utblås er finere, men smak og behag! Håper du finner mye snacks hos høggern :P

Tusen takk,alltid gøy med hyggelige kommentarer.

Ja vil ha den som den er nå,ikke for mye på og heller ikke for lite.

Når det gjelder eksosen,så skal den stussen AV!!!!.

Det som var ,var at original eksosen var dårlig.Kom da over et strøkent effekt anlegg til en grei pris.Det kombinert,med visning på biltilsyn med dårlig tid,har gjort at ikke jeg har fått endret på det.Men det står på to do listen min nå snarest.Jeg synes at den stussen minner meg om munnstykket jeg har på rensemaskinen min :wink: .Ellers er både lyd og alt perfekt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to nye shadowline eksoshaler

Liggende, hvis du trenger !

Ok Bjørn,greit å vite,kan du sende meg tlf nummeret ditt pr pm da jeg har klart å rote det bort etter en meget hyggelig samtale vi hadde her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag etter barn var levert på skole,tok jeg med meg litt verktøy og reiste til den lokale bilopphuggeren.Er jo alltid litt enn trenger når en driver med gammalt skrot :) .Jeg tok en inspeksjonrunde på mandag som var,og der fant jeg et par greie e34 som jeg kunne plukke litt av.

det som var av størst interesse var at der stod en grønn e34 med helt bagasjeromslokk uten rust.Noen småriper var der men de skal jeg klare og fjerne.Det som overasket meg mest,er hva folk hiver egentlig.Der var flere biler som var hele og pene som bare folk hadde hivet pga en litt lang eu osv.Men men,folk er forskjellige..

Men uansett jeg fikk det jeg trengte et helt bagasjelokk uten bulker.+et par andre ting.

Kan jo legge ut litt bilder av dagens fangst:

Her står en tvillingbroren til min,den så overaskende fin ut egentlig for rust,dører så fine ut.Shadowline listene rundt vinduene var fine sist,men borte da jeg kom idag:

3xkk7f0md1j2qsm37dxe.jpg

Bagasjelokket som jeg tok med:

ae2o2k0dvuhy2hi56djg.jpg

Da jeg tittet helt tilfeldig inni en annen e34 som var der,dukket dette opp under passasjersete.Førstehjelpskrin originalt sådan,ja det måtte vi jo ha:

pdi7nudzrkrtyza2mtmb.jpg

Så var der en annen e34 der,den var der komplett kjørecomputer i med hendel og alt,den virket mer velbrukt:

e7uq4fw4i6gq0ck4kdj5.jpg

a60zqnua51nnzi59izdi.jpg

Her skal det brukes til siste åndedrag:

3o1rxo91gplbp6tg80iq.jpg

Komplett kjørekomputer med hendel,alt var inntakt:

o58kcjy1g9amumus7g4y.jpg

Fikk og tak i masse småting som jeg trengte til bagasjerommet.

Den eneste skikkelige nedturen var jo at på den grønne var der avtagbart hengerfeste komplett med krok,deksel og fin støtfanger.det var jo selfølgelig vekk idag.Selv om det er stadig mindre e34 på veiene nå,så er det helt tydelig at noen driver med de enda for der mye som var vekk på de.

Synes det er litt litt rart/trist for meg som er en så hardcore Bmw/Opel entusiast å være på sånne plasser.Her hives jo alt,sånn som originale lettmethjul ,fint interiør osv.Men det er jo sånn det er med alt.

Skal en ha greie priser her jeg var,da må en gå på en fredag og prate om gamle biler,da lyser han opp.Kommer du på en mandag og begynner å skamprute,da kan du like gjerne aldri komme tilbake. :) .

Ellers ser vi jo at flere og flere e36 havner på skroten,både det jeg kaller hele og de som fortjener det:Skroten.

Det var det jeg hadde idag.

Imorgen blir det en rydding i gamle ledninger i bagasjerommet.

Blir vel litt bilder da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bildeupdate meen.

Jeg har en Opel zafira familiebil (Enda!) som jeg trenger litt småting til av og til.Og her nede på sørlandet er der mange som driver med Opel.jeg skulle avgårde og hente noen dekker til bilen hos en kamerat,det skulle vise seg at det var lurt..Han hadde nemlig kjøpt opp en SVÆR haug med diverse demper til alle slags biler.Her var det både dempere og fjærer til alt mulig.

Mine dempere foran er dårlig på bmw"en min.Da sa han til meg:"Du Jan,jeg tror jeg har liggende noe til e34".Og jo da ,der lå der to flotte fine dempere foran til akkurat min bil.

Har ingen peil på hvilke merke det er,det eneste jeg vet er at de er gule(Ikke Koni) men er korte akkurat som de som står på bilen.Og prisen?Ja 400 for begge :) .Skal ikke ha noe Bmw greier i min garasje,sa han.Veldig greit for meg :) .

Ikke noe spennende update kanskje,men en god en for meg,da demperene mine er dårlig og har problemer med å skaffe de rette som jeg vil ha.

Bilder av diverse ting og tang som skjer nå fremover kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...