Benjamin3110 Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Så, jeg lurer, har du altså fått godkjent søknad angående turbo-motor og luftfjæring? Er veldig keen på å gjøre noe likt med min egen... Sitter her og beundrer, den ser helt fantastisk bra ut
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Sinnsykt rå 7er! Så enda feitere ut I virkeligheten (Jeg som knipset det ene bildet på E30Meet..)
HagenJR Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 Så, jeg lurer, har du altså fått godkjent søknad angående turbo-motor og luftfjæring? Er veldig keen på å gjøre noe likt med min egen... Sitter her og beundrer, den ser helt fantastisk bra ut Kun søknad for motor som er søkt og godkjent ja, for å få den godkjent med luft må jeg nok ut med 100k og til tyskland entur. Det blir nok ikke aktuelt Så blir nok å godkjenne den med 50/50 senkefjærer og 18" så kanskje jeg er heldig om jeg blir stoppet. Begynner de å stikke fingrene mellom skjerm og hjul så klipper jeg de av med fjernkontrollen Magnus. reagerte på dette 1
HagenJR Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2015 Sinnsykt rå 7er! Så enda feitere ut I virkeligheten (Jeg som knipset det ene bildet på E30Meet..) Takktakk enda feitere skal den bli takk for kult bilde!
Benjamin3110 Skrevet Oktober 16, 2015 Skrevet Oktober 16, 2015 Kun søknad for motor som er søkt og godkjent ja, for å få den godkjent med luft må jeg nok ut med 100k og til tyskland entur. Det blir nok ikke aktuelt Så blir nok å godkjenne den med 50/50 senkefjærer og 18" så kanskje jeg er heldig om jeg blir stoppet. Begynner de å stikke fingrene mellom skjerm og hjul så klipper jeg de av med fjernkontrollen Hehe høres bra ut. Men hva må til for å få godkjent med M106 Turbo motor, noe spess man må bygge om til?
HagenJR Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2015 Hehe høres bra ut. Men hva må til for å få godkjent med M106 Turbo motor, noe spess man må bygge om til? Jeg godkjenner etter 750 spec, så det er ikke allverden til forskjell fra 730 til 750. litt tykkere stabbstag å 750 bremser. tror det var bare der, kan se på søknaden min en dag senere
Benjamin3110 Skrevet Oktober 17, 2015 Skrevet Oktober 17, 2015 Jeg godkjenner etter 750 spec, så det er ikke allverden til forskjell fra 730 til 750. litt tykkere stabbstag å 750 bremser. tror det var bare der, kan se på søknaden min en dag senere Gjerne det. Hadde vært supert M106 turbo er vel egentlig bare M30 med en turbo på er det ikke?
Chris11slett Skrevet Oktober 17, 2015 Skrevet Oktober 17, 2015 dette er GROMT! satan i hælvette det blir nåkka rått! =) im watching you!
HagenJR Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2015 Ikke så altformye som ha skjedd her, montert hartge merket i grillen, bilde kommer når jeg får tatt et! Eller er det litt smått som er blitt montert! Girkula skal byttes også. Venter på denne i posten nå. Så står det i stil med rattet! Før jul blir det nok bare litt småplukk innvendig som skal ordnes, så satser jeg på motorbytte like over jul! Så blir litt kjedlige detaljoppdatteringer framover.
HagenJR Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Skrevet Februar 5, 2016 Da har en av mine store drømmer endelig godt i oppfyllelse Et nytt medlem i 7er garagen! Endelig ble jeg eier av en E66 Ser ut som det er fargeforskjell på skjerm og dør, men er nok bare lys å skitten bil! Måtte gi opp å finne en med riktig utstyr og motor. Men denne er en av de som har vært nærmest! Endte opp med en 2007mod 750IL, Denne blir nok holdt ganske orginal, men litt lavere å litt større felger blir det nok samt at rutene forran blir et hakk mørkere! Ellers blir det ikke gjort all verden, greit å ha en bil som faktisk er lovlig for en gangs skyld stig., gallay og flobben reagerte på dette 3
awt Skrevet Februar 6, 2016 Skrevet Februar 6, 2016 Gratulerer, ser for meg den der fungerer greit til det meste.
HagenJR Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Skrevet Februar 8, 2016 Da har jeg fått gitt bilen en shining i motorrom og interiør. Har bare bilder fra motor. Ser jo nesten ny ut
HagenJR Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Skrevet Februar 10, 2016 On 2/8/2016 at 20.26, Freakshow skrev: gratulerer med nytt beist! Takktakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå