///M85 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 ja gjerne!!!!!!!! noen som skrur? bytte motor i min z3 må gå bra ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Er ikke det snakk om 326hk og 490Nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 BMW har laget mye kule prototyper basert på eksisterende modeller, tenker da på E32 med V16 blandt annet Eller E34 530IX, en lags høy Allroad sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Til og med de gamle E23'ene bygde de prototyper av med V12 og V8 i sin tid. Før de fant ut at en 3,2/3,4 turbo sekser (745i, basert på M30) brukte mindre drivstoff og hadde tilsvarende motorvolum som en 4,5 liter, pga turboen sørget for ett høyere volum av komprimert luft. Derfor ble navnet 745i brukt selv om ikke motorene var mer enn 3,2/3,4 liter. V12'eren de brukte i E23 var basert på to E21 323i motorer satt i v-formasjon, 2,3+2,3 = 4,5-4,6 liter ca.. Mange spennende prototyper fra BMW igrunn, hadde ikke vært meg imot og hatt en Z3 med V12.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Her er noen felere prototyper i den "hemmelig" garasjen til bmw. Bilder som har blitt sluppet med tiden. Vet mye av dette har blitt vist på bimmers før også. http://theautolounge.net/lounge/index.php?topic=3006.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kult! Kan ikke huske å ha sett den før. Denne var kanskje ikke så realistisk mtp vektfordeling osv, men skulle virkelig ønske BMW (M) turte å sette flere av ideene sine i produksjon. Dette gjelder ikke minst E34 M5 cab, E39 M5 Touring, alle M3 Touring og M8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Tøft Har sett mange av de før men det som jeg nesten blir litt trist over er at mange av de skulle vært produsert, særlig E39 M5 Touring, M8 og E60 M5 CSL. Etter hva jeg har hørt så var det likefør E39 M5 Touring gikk i produksjon, men BMW var tvilende med tanke på det labre salget av E34 M5 Touring og en spørreundersøkelse blandt forhandlerene avgjorde saken med at Touringen ble droppet. E34 M5 cab synes jeg selv var kul, men der tror jeg BMW gjorde lurt i å droppe bilen. MB 124 var alt for godt innarbeidet i markedet og ser en tanke mer gjennomført ut, E34 gjør seg best som sedan hvor den danker ut 124 på design E34 530IX Enduro Touring viser hvor tidlig ute BMW var med sin tankegang, hvis vi ser bort i fra Subaru Outback ffra 1997 så var det ikke før i 2000 at Audi entret premium klassen med en stasjonsvogn med høyere bakkeklaring Hartge (tror jeg det var) lagde også noe liknende ut av E46 330IX Touring, har sett ett bilde en gang men jeg klarer ikke å spore opp noe informansjon om denne Her er forøvrig en artikkel om E34 Enduro Touring: http://www.motor-klassik.de/oldtimer/un ... 78575.html Edit: Fant E46 Allroaden nå, eller E46 X-Road som den heter Var heller ikke Hartge men AC Schnitzer som laget denna, kul igrunn Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå