a100abt Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 du ser jo her at det er plugger du setter i gulvet så skrur du bare boltene i di http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36451433 Det vises der ja, så ikke nøye nok på den i utgangspunktet! Men man bør uansett sette i bolter når den ikke er montert, så ikke hullet fylles med skitt og sarv i løpet av litt tid. Man bør selvsagt også være sikker på at garasjegulvet er sikkert for slik belastning, ellers må man sørge for å forsterke en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ble det noe kjøp? Jeg funderer selv på denne, og såvidt jeg kan se er den tilnærmet identisk med Biltema sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Liker min bukk jeg.. 4stykk rørbukker.. https://www.google.no/search?q=rørbukk&oe=UTF-8&hl=no&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5s_ZUfeWEqja4QSHxoDICw&biw=1024&bih=672&sei=6M_ZUdKKIoeH4ATiwYAY#biv=i%7C0%3Bd%7CVbMyeAU2ZcwGMM%3A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Liker min bukk jeg.. 4stykk rørbukker..https://www.google.no/search?q=rørbukk&oe=UTF-8&hl=no&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5s_ZUfeWEqja4QSHxoDICw&biw=1024&bih=672&sei=6M_ZUdKKIoeH4ATiwYAY#biv=i%7C0%3Bd%7CVbMyeAU2ZcwGMM%3A i tilfelle folk ikke trykker på linken din å går glipp av noe morsomt: er moderatore og administrator klar over at når man googler rørbukker så er billedet af stripperen det første billed der popper up, kunne man ikke fjerne det billede, det giver nok en del unødvendig trafik til siden. http://vwnettet.dk/topic/159182 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Ble det noe kjøp?Jeg funderer selv på denne, og såvidt jeg kan se er den tilnærmet identisk med Biltema sin. Jeg kjøpte denne i fjor sommer, og er veldig fornøyd. Genial til skifting av hjul og skruing, sjeldent en trenger å stå under bilen egentlig, jeg er 190cm og står på knærne under bilen med denne. Eneste negative er at om du har lav bil så kan bukken være litt for høy når den er slått ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHStrand Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Ca. hvor mange cm over gulvet er den når den er slått ned? Vurderer å kjøpe en slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 her er en annen variant:http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36474672 Den der har jeg vurdert, bolter den fast såklart men trenger ikke så mye takhøyde Hvor høy er garasja di? Lurer på om garasja til ene onkelen min er høy nok til at vi kan spleise på en slik nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg kjøpte denne i fjor sommer, og er veldig fornøyd. Genial til skifting av hjul og skruing, sjeldent en trenger å stå under bilen egentlig, jeg er 190cm og står på knærne under bilen med denne. Eneste negative er at om du har lav bil så kan bukken være litt for høy når den er slått ned. Høres bra ut. For min del blir det hjulskift og lett skruing, noe den burde holde plenty til. Jeg har hatt 1-serien på Biltema sin tilsvarende bukk, og det gikk akkurat, men nå er bilen hakket lavere så får lage noen ramper av noe slag om det skulle bli et problem. Det som da gjenstår er å lage til en plass å ha den. Har en bod i bakkant av garasjen, så tenkte å heve gulvet her ca. 20-25cm for og så trille denne under når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Som folk sa når det var snakk om disse Maxjax løftebukkene, en MÅ jo ikke stå under bilen. En må jo vurdere utifra hva en har tenkt å bruke det til selv. Personlig tror jeg at en saksebukk kunne passet fint til mitt bruk, selv om en helst ønsker seg vanlig løftebukk selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg har en slik Maxjax bukk og er veldig fornøyd med den. Perfekt sittehøyde til jobbing i hjulbuer etc, og fint å ligge på brett under med nesten straks armer, evt løfte høyere og sitte på krakk under. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Ca. hvor mange cm over gulvet er den når den er slått ned?Vurderer å kjøpe en slik selv. Målte i dag, den er 11cm, men så har du gummiklossen på 4cm i tillegg, men trenger jo seff ikke å bruke de høye som følger med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har ett spørsmål til desse saksebukkene.. Kanalene på en e39 foreks. er jo for lange til saksebukken. Så di originale løftepunktene på bilen kommer utenom Bukken.. Hva gjør dere med dette? Løfter langs hele kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå