Haavardnk Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Hei! Eg er ny på desse kanter. Har nettop kjøpt min første BMW etter å ha slitt mine tre første bil år med VAG. Etter å ha leita i eit halvt år så enda valget på ein 2005 modell 320d med manuell gir. Bilen har rulla 123000 og er utstyrt med 19" BBS CH. Ekstautstyr som er verdt å nevne: Sportsunderstell, Xenon, Navigasjon, Sportsskinn, Hifi professional, +++ Planer for bilen så langt: ESS remap 200hk / 450nm M3 frontfanger M3 sideskjørt M3 bakfanger Spoiler på bakluka Sorte nyrer Hartge dobbel eksos Soting Led i angeleyes og tåkelys Blackline baklykter Oppgradere stereo (Gladen-Audio frontsett og JL audio XD 600/6) Coilovers Valse hjulbuer og space ut felger Litt bilder av bilen, beklager mobilbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Gratulerer med flott bil Liker også dine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Er nok utstyrt med BBS CH 19". Om ikkje du har bytta ut felgane du fikk med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Hehe, ja, stemmer Gikk litt raskt i tankene når eg skreiv ser eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Fin bil! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Takker Meget fornøyd med bilen så langt Fikk led pærer til angel eyes i posten i dag, og etter å ha brukt to timer på montering inkl feilsøking så funka bare den eine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Gratulerer med kjempeflott bil. Godt du kom deg vekk fra VAG Ville lagt til Blackline baklykter til planer. Ser mye mer moderne ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk takk Må vel legge det til i planene ja! Bestilte nye led pærer til angeleyes og led til tåkelys, og bestilt kamera, så det går an å ta litt bedre bilder enn med mobilen.. Neste på lista blir vel ESS når lønna kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Gode planer! M3-panser og forskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Hehe, det må bli langt inn i framtiden ivertfall Funderer litt på om eg skal ha matt svart grill eller blank bmw performance grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hehe, det må bli langt inn i framtiden ivertfall Funderer litt på om eg skal ha matt svart grill eller blank bmw performance grill? Hehe, M3 optikk er jo aldri feil, men ser den.. Vær så snill og velg BMW Performance-grillen, svarte nyrer skal aldri en BMW ha i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Kjøp performance-grillen ja. Mye finere med blank enn matt. Ang. LED-pærene i angel eyes; har du koblet ledningene riktig. På LED kan bare strømmen gå én vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Var den eg gikk mot selv og Ja er koblet rett. Fått ny tilsendt som forhåpentligvis er i postkassen i dag. Edit: Montert nye pærer no... Men det lyser dobbelt så sterkt på eine sida :S Prøvd å bytte fram og tilbake men ingen endring. Ser ut så det er mykje dritt på lyslederene i den eine lykta, kan dette ha noko å sei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavardnk Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Var ute å testa kameraet i kveld, fikk eit par bilder eg blei ganske fornøyd med. (Veldig nybegynner på photo) Her er resultat etter litt redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå