Cbrooen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Prøveskilt funker det, er ikke bruksbiler. Men skilter på b3 er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Vil mye heller hatt en slik bil fremfor en ny bil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 3,2 i en m52 motor? Detta var meget stilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 3,2 i en m52 motor? Detta var meget stilig ! Ja alpina fikk ikke bruke m motorene til bmw, så da boret de opp motor fra 328:) morsom sommerbil som går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Vil mye heller hatt en slik bil fremfor en ny bil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Gøy og høre Storfornøyd med bilen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Flott bil:-) Man får smil om munnen selv i passasjer stolen her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Til sommeren så får jeg prøve å sitte i passasjer stolen og du i førersetet Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Til sommeren så får jeg prøve å sitte i passasjer stolen og du i førersetet Thomas Jeg skal absolutt ikke være vanskelig og overtale der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Var å så på bilen i dag, der den står vinterlagret. Tok noen bilder, ble ikke så bra men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ett ord: Perle, håper å se denne på Vårmønstringen, blant annet, så jo E32'en ifjor, og den var / er meget, meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Når jeg går inn på Bimmers, og så på prosjekter, er jeg streng i forhold til å velge ut hvilke prosjekter på listen, som skal leses. Mitt viktigste kriterie er at det er en bil som skiller seg ut fra resten på listen. Når jeg leste trådtittelen, forstod jeg umiddelbart at denne måtte ses nærmere på. Kort fortalt: Jeg angret ikke! Dette er en bil som virkelig skiller seg ut fra mengden, og DET er jo slike ikke-hverdagslige biler som er gromme i mine øyne:) Jeg leser sjelden om m3 e36, e30 eller e46, det blir altfor mainstream og lite spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Kjekt å se den står trygt å godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ett ord: Perle, håper å se denne på Vårmønstringen, blant annet, så jo E32'en ifjor, og den var / er meget, meget pen! Takk for hyggelige ord. Denne blir nok å se på mange treff vårmønstringen, e30meet og cars & coffee Når jeg går inn på Bimmers, og så på prosjekter, er jeg streng i forhold til å velge ut hvilke prosjekter på listen, som skal leses. Mitt viktigste kriterie er at det er en bil som skiller seg ut fra resten på listen. Når jeg leste trådtittelen, forstod jeg umiddelbart at denne måtte ses nærmere på. Kort fortalt: Jeg angret ikke! Dette er en bil som virkelig skiller seg ut fra mengden, og DET er jo slike ikke-hverdagslige biler som er gromme i mine øyne:) Jeg leser sjelden om m3 e36, e30 eller e46, det blir altfor mainstream og lite spennende. Takk, sånne tilbakemeldinger som gjør det moro å legge ut info om bilen sin! Alltid likt det som ikke er så vanlig blandt mange andre biler, også derfor jeg hentet inn denne. Er virkelig blitt Alpina frelst må jeg innrømme hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Kjekt å se den står trygt å godt Ja må passe på så den har det bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Ett ord: Perle, håper å se denne på Vårmønstringen, blant annet, så jo E32'en ifjor, og den var / er meget, meget pen! Takk for hyggelige ord. Denne blir nok å se på mange treff vårmønstringen, e30meet og cars & coffee Når jeg går inn på Bimmers, og så på prosjekter, er jeg streng i forhold til å velge ut hvilke prosjekter på listen, som skal leses. Mitt viktigste kriterie er at det er en bil som skiller seg ut fra resten på listen. Når jeg leste trådtittelen, forstod jeg umiddelbart at denne måtte ses nærmere på. Kort fortalt: Jeg angret ikke! Dette er en bil som virkelig skiller seg ut fra mengden, og DET er jo slike ikke-hverdagslige biler som er gromme i mine øyne:) Jeg leser sjelden om m3 e36, e30 eller e46, det blir altfor mainstream og lite spennende. Takk, sånne tilbakemeldinger som gjør det moro å legge ut info om bilen sin! Alltid likt det som ikke er så vanlig blandt mange andre biler, også derfor jeg hentet inn denne. Er virkelig blitt Alpina frelst må jeg innrømme hehe. Gleder meg til vi sees der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå