Frode D Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe, jada. Sikkert bare de første bildene som lyger litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Satser på den går relativt friskt etter innkjøring ja.. Blir 17" ACS II replica felger med ET13(18?). Skikkelig konkave og fine felger Uuuhh.. Er det de som har litt kant også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Bare jeg som ikke liker at bilen skal holdes helt kjedelig utvendig ? :-/ M tech er jo oppbrukt til de grader, men av en god grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 En CSL fanger foran hadde vært gromt Og evt. mtech bakfanger sammen med csl luke Rått med kompressor og M3 interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Er kult med sleeper. Bedre å bruke penger der det merkes, og ikke nødvendigvis synes så godt. Hadde der vært min hadde jeg slengt på et 318ci-merke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Satser på den går relativt friskt etter innkjøring ja.. Blir 17" ACS II replica felger med ET13(18?). Skikkelig konkave og fine felger Uuuhh.. Er det de som har litt kant også?? Ikke noe kant nei, kun veldig konkave.. Ligger vel bilde et par sider tilbake. Bare jeg som ikke liker at bilen skal holdes helt kjedelig utvendig ? :-/M tech er jo oppbrukt til de grader, men av en god grunn Hehe, synes det er mye gøyere med en bil som ser treg ut, men som faktisk holder følge med M3.. Men ser hva du mener, er ofte jeg blir litt giret på Mtech osv, grunnet 318'er får mer oppmerksomhet enn min.. En CSL fanger foran hadde vært gromt Og evt. mtech bakfanger sammen med csl luke Rått med kompressor og M3 interiør da Det hadde uten tvil vært rått, men liker heller å bruke penger på ting som gjør at bilen blir bedre.. Blir interiør fredag, sammen med shadowline-folie.. Er kult med sleeper. Bedre å bruke penger der det merkes, og ikke nødvendigvis synes så godt. Hadde der vært min hadde jeg slengt på et 318ci-merke også Er sleeper-looken jeg går for.. 318Ci-merke har jeg faktisk vurdert LENGE, kanskje jeg må ta å kjøpe ett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Da var mail sendt til Statens Vegvesen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Angående? Skal du prøve å få godkjent med pressa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Jepp, satser på det skal gå fint.. Godkjenner coilovers i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Uh-oh Må du ikke på TÜV i Tyskland for å få godkjent presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ooooh, liker! Trodde det var no-go fra SVV på presser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Vi får se.. Skal i teorien gå fint, men har en tendens til å ikke virke helt i praksis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Må ha M3 bremser, understell osv da? Og godkjenne med mindre enn 343 hk? Hørt det er problem fordi ingen av bilene kom originalt med kompressor. Men hvis du får det til, så hadde det vært kult! Da hadde det vært gøy å prøve selv og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Prøver meg på 330D-grunnlag grunnet NM.. Tror ikke det skal by på noen problemer grunnet jeg kjører med orginal motorstyring(ikke datasprut). Er jo alltids en fare for at de sier: Dra til TUV.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Bilder hurtigredigert for å fjerne skiltet.. Tipper alle forstår hvorfor.. Bedre bilder kommer forhåpentligvis til helgen! Drar med meg bil og speilrefleks til byen vis været er noenlunde oppegående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå