Thundercoil Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Så ut som en fin rødfarge Skal du ha klistremerker på? (fare for at det er et dumt spørsmål) haha Har begitt meg ut på min første ebay auksjon. For et usselt klistremerke til bilen. Haha. Er så vant til buy it now, men det blir spennende å se hvordan det går. 4t og 30min til den stenger. Må vel krangle med budgivere det siste minuttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Blir en del stickers osv ja, samt vi får jo Modball-stickersne.. Tror det kan bli rimelig frekt til slutt.. Haha, ja ebay er gøy, hater bud dog.. vinner aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Såg din og sv90 sin på vårmønstringen idag Meg og Lennart så etter dere, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Vi var litt rundtom alt igrunn.. Var jo rimelig kjedelig der idag, utenom at Pedi sin flotte E28 kom.. Det reddet dagen, og treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Åja. Har det vært treff her altså! Hehe. Får de aldri med meg. (Lokale) Vant budrunden på ebay btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Var ikkje så fint vær for treff idag, men var uansett bundet i konfirmasjon. Heldigvis hadde en i følget en STRØKEN Haman 750. Så fikk vår egen lille "vår"mønstring! Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Flott bil. Godt du fikk hjulpet bilen med asma problemet, og ordnet med en liten pustemaskin:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Åja. Har det vært treff her altså! Hehe. Får de aldri med meg. (Lokale)Vant budrunden på ebay btw Er jo alltid vårmønstring på lagunen på Kristihimmelfartsdag.. Du gjorde det ja, flink da! Flott bil. Godt du fikk hjulpet bilen med asma problemet, og ordnet med en liten pustemaskin:-) Takk for det! Haha, ja den slet fælt med luftveisproblemer, men kom seg med en liten skrupresse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hvis du ikke har gjort noe innen luftfilter, så kan jeg anbefale BMW Performance Airboxen, har den på min. Kommer mye fin lyd både fra kompressoren og motoren da Nei, jeg har ikke jallacabon dekselet på motoren lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Skinnpleie http://www.detailersclub.no/forum/topic ... er-by-tcs/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Ikke gale.. Lurer på om det kan være verdt alle pengene eller om jeg heller skal kjøpe alcantara M3-interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Da vurderes denne solgt.. På tide å prioritere andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Litt usikker på hva jeg skal legge den ut for, så for øyeblikket er det bud som er aktuelt. Blir lagt på finn om ca 3 uker.. Er jo en omtrent helt strøken E46 coupe med 3 Liter og kompressor, komplett servicehefte og absolutt helt perfekt teknisk.. Lav KM-stand også (forholdsvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Litt updates.. Har fått montert dekk i rett dim: 215/45R17 så nå har jeg offroader føler jeg.. Hevet bak, og skal heves enda mer grunnet massiv subbing.. Ser griserått ut for å si det mildt, skikkelig racelook/tyskerstuk.. Ellers så mottok jeg idag skiver og klosser f+b samt luftmengdemåler.. Så nå får vi se om ikke motoren blir god igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå