Thundercoil Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Bare å sende melding elns når ting er klart, så ser vi det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Den e go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Forresten, trenger du å bytte interiørdeksel når du setter i manuell spaken og "posen" ? eller har den samme form som den plast plata automat giren har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Trenger ikke bytte den nei, men du må ha pose og plastrammen som du klipser fast i selve rammen Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Ok takker Litt mas her, hehe men holder på sette opp en liten liste over hva jeg trenger og ikke Fant guide på nettet nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Går fint det, bare å spørre Jeg hadde sikkert 4 småbestillinger hos GS sist uken før jeg begynte. Var alltid noe nytt jeg kom på. haha. Husk låseklips, fjær, foringer og bolter til clutchpedal. Også må du huske bolter til trykkplate samt svinghjul. Giroverføringer, girolje, nye bolter til girkasse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Sant det, er mye småting som er jævla kjedelig å ikke ha bytta. Lurer på om jeg klarer å bruke pedalsett fra e36, en kompis av meg mener dette skal passe da han målte opp boltehull osv. Har vertfall komplett pedal sett med sylindere osv fra e36(fikk det) så jeg får prøve. Bilen er ikke i bruk nå uansett så. Hvor mye av pedalene bytta du? Kan man bare sette på en ekstra clutch pedal på opprinnelig pedalboks og bytte ut selve plata på bremsepedalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Aner ikke om det går overens. Ville kjøpt orginalt. Jeg har ekstra clutchpedal forresten! Trenger kun å montere clutchpedal, alt er likt. Bremsepedal bare kapper jeg av, har orginal gummi til pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Liten kjedelig update som vanlig: Skiftet: - Hjullager h.f - Styrestag v.f - Bærearm v.f - Begge bakre bærearmsforinger framme - To nye oransje blinklykter - Reparert eksos (knekte bolter) - Begge innsugsbelger Og imorgen skal trallen på verksted for skifte av traversforinger bak Dette orket jeg rett og slett ikke å ta selv. Fikk en finfin pris og sånn jeg ser det er det verdt de få lappene det koster kontra å stå å banne å steike i mangfoldige timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Bra å få gjort kjedelig ting også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Bra å få gjort kjedelig ting også ja det må jo også gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Helt rett Bilen kan nå kalles teknisk strøken. Alt som det har vært slakk i samt alt jeg trodde kom til å bli slakk i, i nærmeste framtid er nå skiftet. Skal jaggu bli godt å kun gjøre ting man har lyst til igjen framover. Lykteglass med nye pakninger er neste på listen sammen med clutchbryter og omkoding. Dekk er også snart i bestilling så jeg får begynne å pusse opp felgene tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Ja, forbruket bryr meg ganske lite.. sku bare ønske jeg hadde større tank! Kommer knappe 30mil på full tank.. Men forbruket forbedrer seg sakte men sikkert virker det som. Må jo kjøre inn kompressor og alt På mine to E46 M3 jeg hadde med Ess550 kit gikk forbruket neeed faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Det gjorde det her også Sank ca 0.15 i gjennomsnitt. Dog kjørte jeg ikke akkurat økonomisk så forbruket tenkte jeg ikke stort over. hehe. Savner kompressoren veeeldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Kan se for meg at du savner den ja. Var herligere med kompressor enn jeg hadde trodd, spesielt TwinScrew. Digger lyden, så er den ganske usynlig hvis man blir stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå