Kny Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 nuff' said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Der ja! Men jeg skrev da vitterligen Rs-GT, og du fornektet det? Morro å høre hva du synes om dekkdimensjonen din. 245 forran er litt brett synes jeg. Men jeg har stort sett bare dårlige veier. Fett sett med hjul iallefall. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Kan jo aldri slå feil med BBS RS-GT, har lenge ventet på at noen skulle handle inn de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Sick.. dette kommer til å se sykt bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Gode nyheter...det stubber som faen...flott, må handle inn nye dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 hvor subber du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Bare å finne frem valsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Blir 245x35x20 og 225x35x20 " riktig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Subber forann og bak...helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 På min har jeg 225/30/20 og 245/30/20 på 8,5" og 10".. fin strekk forran ikke for mye.. bak er det litt i overkant med strekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Lekkert pingu!!! Virkelig lekkert!!! Skulle ønske jeg fikk sett se på torsdag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 hm..what to do.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Jeg advarte deg både her og på pm, så det var vel egentlig forventet. Men uansett, duglemte jo å poste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå