PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hehe hvilket bilde? Det av motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 heeei, hva er det der ?? link?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Det er en app som heter Instagram, og der kan du "følge" sider som legger ut BMW bilder. bavarianstance har fått tak i bilde av bilen din og lagt ut der Så bare bildet helt random da jeg bladde nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 ah Kult at de la ut bilde av bilen da ps; det ser ut som felg-kjøp blir satt på vent til over vinteren - beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 ah Kult at de la ut bilde av bilen da ps; det ser ut som felg-kjøp blir satt på vent til over vinteren - beklager. Kan få de for 7k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 litt råflott og kjøpe nye felger når bilen skal settes bort for vinteren om under 1 måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Haha neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 For en perle, PenguiN-! LeMans Blå er perfekt! Ikke "tukle" med denne, da! Btw, er selv snart 31 og har F10 reg. og forsikret på meg selv, med 70% bonus på 5. året, ca og 16k i kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 takk for det Turbo-HF! Eneste "tuklinga" jeg skal gjøre er å montere hamann-type leppen jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 takk for det Turbo-HF!Eneste "tuklinga" jeg skal gjøre er å montere hamann-type leppen jeg har liggende Sounds good! Værsågod, montèr, du! Følger med og blir spent på å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Leppa + ny eksos = perfekt M5 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hehe hvilket bilde? Det av motoren?? Det var motoren ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-E38-E46 ... 95&vxp=mtr 2 sånne burde gjøre susen utseendemessig og muligens litt mer lyd i disse enn mine scorpion potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Skal du ikke kjøpe noe av høy kvalitet? Har du vurdert x-pipe om det ikke allerede er montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå