Tzunami Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Var denne formelen jeg brukte ja, kunne den bedre mens jeg fortsatt satt på skolebenken Zymh reagerte på dette 1
Zymh Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2014 Var denne formelen jeg brukte ja, kunne den bedre mens jeg fortsatt satt på skolebenken Samme her hahaha!
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Funnet ut om pressa passer? Kunne ha sendt en mail til ESS og hørt om de vet
Zymh Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2014 Lyd test.Spiller greit og værtfall rent! En kjapp video Har lyst til å bygge en custom kasse, som ser bra ut og mer "custom fit"
mikalsh Skrevet November 29, 2014 Skrevet November 29, 2014 Er det Montreal Blå den fargen du har på e39'en heter?
Zymh Skrevet November 29, 2014 Forfatter Skrevet November 29, 2014 Er det Montreal Blå den fargen du har på e39'en heter?Det stemmer.
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Skrevet April 1, 2015 har du fått tatt rusta på bilen enda? hvis ikke så var jo Rani med e34´n i polen og fikk hellakert og rustfjerna bilen sin for rundt 20k bare et lite tips hvis det skulle være av interesse ^^ og hvis det er av interesse så kan du jo bare sende han en PM
Gabz Skrevet April 1, 2015 Skrevet April 1, 2015 Han tilbød seg å være mellommann for meg om jeg ville ha noe gjort der nede, du får sikkert samme tilbud Hørtes ut som en veldig god deal du får der nede!
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Skrevet April 1, 2015 Han tilbød seg å være mellommann for meg om jeg ville ha noe gjort der nede, du får sikkert samme tilbud Hørtes ut som en veldig god deal du får der nede! Fikk samme tilbudet selv ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Drømmebil Zymh! skjedd noe i det siste ? Hei du! Det har skjedd ekstremt lite i det siste. Skal ta ut bilen midt i April engag og har bestilt litt deler. Venter også på lønninga som at jeg får bestilt litt knirkeforinger, casterstag osv Skal begynne å oppdatere tråden da Gleder meg har du fått tatt rusta på bilen enda? hvis ikke så var jo Rani med e34´n i polen og fikk hellakert og rustfjerna bilen sin for rundt 20k bare et lite tips hvis det skulle være av interesse ^^ og hvis det er av interesse så kan du jo bare sende han en PM Ser veldig dårlig faktisk, har fortsatt ikke klart å ordne penger. Jeg så faktisk dette på E34 Norge, ganske så tøft Det kosta 20k med rustfjerning? Ikke gærnt I'll keep that in mind
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Hei du! Det har skjedd ekstremt lite i det siste. Skal ta ut bilen midt i April engag og har bestilt litt deler. Venter også på lønninga som at jeg får bestilt litt knirkeforinger, casterstag osv Skal begynne å oppdatere tråden da Gleder meg Ser veldig dårlig faktisk, har fortsatt ikke klart å ordne penger. Jeg så faktisk dette på E34 Norge, ganske så tøft Det kosta 20k med rustfjerning? Ikke gærnt I'll keep that in mind ja regna nesten med du hadde fått det med deg, men da veit du jo det koster sikkert like mye bare å ta 4 hjulbuer som helakering og rust fjerning der nede! da kan man jo begynne å tenke litt
Zymh Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 ja regna nesten med du hadde fått det med deg, men da veit du jo det koster sikkert like mye bare å ta 4 hjulbuer som helakering og rust fjerning der nede! da kan man jo begynne å tenke litt Haha ja, de jobber billig. Håper bare de gjør en ordentlig jobb, har hørt litt skrekkhistorier, men virker som Rani er fornøyd Skal jeg ta hellakeringa bytter jeg også kanalene (jekkfestene) i samme slengen
Daniel. Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Nydelig bil Stor forskjell mellom nå og bildene på førstesiden sammen med Skropelen til Jonathan
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Haha ja, de jobber billig. Håper bare de gjør en ordentlig jobb, har hørt litt skrekkhistorier, men virker som Rani er fornøyd Skal jeg ta hellakeringa bytter jeg også kanalene (jekkfestene) i samme slengen ja har hørt mye rart jeg også! men hørt jævlig mye positivt! går jo ann å høre om man får med en vis garanti på jobben begynner de å bli dårlige altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå