Lindstrøm Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 mange tak igen:-) jeg tænker også på at renovere mine rh-fælge til vinter, og lave dem bredere, og så køre med dem til næste år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 her er der billeder af renoveringen http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/dive ... nal_result Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 fyfaen, fineste å mest strøkne touringen jeg noen gang har sett! rett å slett vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Nydelig bil, lekker farge! så denne på E30meet, strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Utrolig flott og gjennomført touring! Personlig syns jeg den er penest på 17", og ville brukt 17"ene hele tiden:) +1 så denne på e30meet, gjennomført bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Oi, vanvittig tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Nydelig E30, peneste touringen jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Her er det bare å gjenta de andre, nydelig bil. Ligger endel timer arbeid i den tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Må få gjort noe bedre oppgraderinger på motoren da. KRC-boks og slikt er fy fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 wow, det der er faktisk noe av det mest gjennomførte jeg har sett på lenge. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Rålekkert! Syns den var rimelig perfekt med 18" jeg da.. Helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Utrolig flott bil. Perfekt farge på en E30 synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 ved godt at motoren ikke er optimal, men jeg bruger den ikke til race så den kører fint til mig... jeg tænker dog på at lave en ny til vinter med anden dieselpumpe, større dyser og turbo med mere... men jeg har også en e30 2dørs og en e21 323i jeg skal ha lavet, så ved det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 trenger ikke større dyser på denne. Ombygd pumpe om du skal har mer enn ca 210hk. Vi har bolt on deler opptil 210hk. Vi lager også pumper om du trenger mer Vi beholder den dog elektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindstrøm Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 okay... vi må se hvad der skal ske med den til vinter... kontakter dig nok hvis der skal tunes på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå