Gå til innhold

M550dX


mrqlan
 Share

Anbefalte innlegg

Tøff bil! :) Men det kan umulig være en 2013 mod, siden den blir produsert fra høsten av?

Det er nok en ´13 modell.. De startet produksjonen av de i August.. En enkel måte å se dette på er at xDrive merket er flyttet fra de fremre skjermene til et enkelt merke bak på bilen :) Vi ventet spesifikt på ´13 modellen, fremfor å få en sen ´12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil.. Rett og slett helt sykt rå! Blir nok fornøyd med den.. Eirik eller? ;)

Helt korrekt Vegard ;) Den gjør så absolutt jobben! Ser bare frem til vinteren, blir spennende å prøve noe annet enn quattro ;)

Det tror jeg på;) Helt syk bil det der. Ja, det skjønner jeg godt.. Ja, det kan jeg tenke meg, nesten litt overrasket over at det har blitt en bmw på deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil.. Rett og slett helt sykt rå! Blir nok fornøyd med den.. Eirik eller? ;)

Helt korrekt Vegard ;) Den gjør så absolutt jobben! Ser bare frem til vinteren, blir spennende å prøve noe annet enn quattro ;)

Det tror jeg på;) Helt syk bil det der. Ja, det skjønner jeg godt.. Ja, det kan jeg tenke meg, nesten litt overrasket over at det har blitt en bmw på deg jeg ;)

Nesten litt overrasket selv.. Kunne jo ikke la Audi-gutta være de eneste som lå i venstrefeltet forbi køene ned fra fjellet på vinterstid ;) Men, det måtte jo bli xDrive, alt annet er helt ubrukelig #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle, jeg ble hektet her, ubeskrivelig pen og heftig bil.. Bra bilder, også! Ser den gjerne "live!" ;)

Takk igjen :) Skal ikke se bort i fra at den dukker opp på et lokalt treff, men det blir nok ikke før til våren viser seg igjen! Men da får dere si ifra når det kommer noe, så skal jeg se å få tatt turen :) Fikk beskjed om at vinterhjulene var kommet nå, men det er vel litt i tidligste laget å sette de på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle, jeg ble hektet her, ubeskrivelig pen og heftig bil.. Bra bilder, også! Ser den gjerne "live!" ;)

Takk igjen :) Skal ikke se bort i fra at den dukker opp på et lokalt treff, men det blir nok ikke før til våren viser seg igjen! Men da får dere si ifra når det kommer noe, så skal jeg se å få tatt turen :) Fikk beskjed om at vinterhjulene var kommet nå, men det er vel litt i tidligste laget å sette de på :)

Bare hyggelig! :) Hva er lokalt for deg / dere, da? ;) Frognerseteren lørdag 06/10 er vel nærme nok, dit skal iallfall jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i Osloområdet/Drammen, men er bortreist i en lengre periode nå, så det får nesten bli til våren tror jeg, er mye ute å reiser om vinteren - og da er det vel heller ikke så moro å stå ute i kulda å "hutre".. Hehe.. Men skal se an den helgen, om jeg er hjemme, så kanskje jeg cruiser en liten tur :) Vært moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt overrasket selv.. Kunne jo ikke la Audi-gutta være de eneste som lå i venstrefeltet forbi køene ned fra fjellet på vinterstid ;) Men, det måtte jo bli xDrive, alt annet er helt ubrukelig #-o

Selvfølgelig! Ingen tvil om at på en sånn bil, som blir brukt og skal fram der den skal fram må ha xdrive. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle, jeg ble hektet her, ubeskrivelig pen og heftig bil.. Bra bilder, også! Ser den gjerne "live!" ;)

Takk igjen :) Skal ikke se bort i fra at den dukker opp på et lokalt treff, men det blir nok ikke før til våren viser seg igjen! Men da får dere si ifra når det kommer noe, så skal jeg se å få tatt turen :) Fikk beskjed om at vinterhjulene var kommet nå, men det er vel litt i tidligste laget å sette de på :)

Snødde på Geilo i dag ;) Så det nærmer seg. hehe ;)

Men kanskje litt tidlig der du holder til for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt overrasket selv.. Kunne jo ikke la Audi-gutta være de eneste som lå i venstrefeltet forbi køene ned fra fjellet på vinterstid ;) Men, det måtte jo bli xDrive, alt annet er helt ubrukelig #-o

Selvfølgelig! Ingen tvil om at på en sånn bil, som blir brukt og skal fram der den skal fram må ha xdrive. ;)

Hehe.. Ja, greit å ha xDrive når man skal på fjellet/på snørike plasser hver eneste helg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! :) Men det kan umulig være en 2013 mod, siden den blir produsert fra høsten av?

Det er nok en ´13 modell.. De startet produksjonen av de i August.. En enkel måte å se dette på er at xDrive merket er flyttet fra de fremre skjermene til et enkelt merke bak på bilen :) Vi ventet spesifikt på ´13 modellen, fremfor å få en sen ´12 :)

Gratulerer så mye med en meget respektabel F10. Det er mulig jeg tar feil, men så vidt jeg har fått med meg ble det nye iDrive systemet / Connected Drive introdusert på 5 serie F10/F11/F07/F18 f.o.m Juli 2012 og jeg kan ikke se at din bil har dette. Normalt sett starter også produksjonen av neste års modell f.o.m mnd. 09 (september), med mindre BMW ikke har gjort om på denne datoen for 5 serie.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! :) Men det kan umulig være en 2013 mod, siden den blir produsert fra høsten av?

Det er nok en ´13 modell.. De startet produksjonen av de i August.. En enkel måte å se dette på er at xDrive merket er flyttet fra de fremre skjermene til et enkelt merke bak på bilen :) Vi ventet spesifikt på ´13 modellen, fremfor å få en sen ´12 :)

Gratulerer så mye med en meget respektabel F10. Det er mulig jeg tar feil, men så vidt jeg har fått med meg ble det nye iDrive systemet / Connected Drive introdusert på 5 serie F10/F11/F07/F18 f.o.m Juli 2012 og jeg kan ikke se at din bil har dette. Normalt sett starter også produksjonen av neste års modell f.o.m mnd. 09 (september), med mindre BMW ikke har gjort om på denne datoen for 5 serie.. :?

Takk for det! Det stemmer nok det du sier, men det var snakk om at det ble forsinkelse på både nye iDrive, samt MFD (Multifunksjonsdisplay) på ´13 modellene. Vi skulle egentlig ha MFD, men da kunne det være vi måtte vente et par mnd. ekstra på bilen.. Dette kan nok være grunnen, ellers kan jeg sjekke opp dette mot VIN-nummeret, men vi ventet spesifikt på ´13 modell fremfor å få levert bilen litt tidligere. Det ble også opplyst at BMW startet ´13 produksjonen tidligere dette året enn hva de har gjort andre år. Bilen ble vel produsert i midten av August, så dette stemmer vel da med tanke på at de produserte ´13 modellene noe tidligere i år. Sikkert noen som jobber hos en forhandler her inne som kan bekrefte dette :) Vi utsatte ihvertfall leveransen for å få en ´13 modell, så da antar jeg at vi også fikk det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...