Saltkjelen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Du kan sende meg VIN/reg. nr på PM så kan jeg få det bekreftet/avkreftet i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Du kan sende meg VIN/reg. nr på PM så kan jeg få det bekreftet/avkreftet i morgen.. Det Mrqplan sier kan not stemme. Og det ligner litt på scenarioet ifht F10 M5, er slikt at 13 modellene startet uavanlig tidlig der også, uvisst av hvilken årsak? Tror det kan ha vært August eller t.o.m Juli? For som du riktig sier, det er "standard" at neste års model, begynner 9 mnd foregående år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer med rå bil! Ikke redd for å si at jeg misunner deg den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Lurer på om jeg har blitt forbikjørt av den bilen din engang i august forbi statoil ved asker og senere på rosenkrantzgata i drammen på samme kveld. Jeg kjørte en svart F10 sedan. Godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Du kan sende meg VIN/reg. nr på PM så kan jeg få det bekreftet/avkreftet i morgen.. Det Mrqplan sier kan not stemme. Og det ligner litt på scenarioet ifht F10 M5, er slikt at 13 modellene startet uavanlig tidlig der også, uvisst av hvilken årsak? Tror det kan ha vært August eller t.o.m Juli? For som du riktig sier, det er "standard" at neste års model, begynner 9 mnd foregående år. Vi får se hva Saltkjelen finner ut av, sendte han PM, så han skulle sjekke det iløpet av dagen Ellers har jeg funnet en artikkel som viser MY 2013 endringene, og der står det blant annet: The following changes applying to all MY13 July production models: The "snowflake" button for air conditioning will be changed to "A/C" The "CD" button on the iDrive controller will be changed to "Media" xDrive badge will be re-located from the front fender to the left side of the rear trunk lid for all Sedans, Coupes, and Convertibles Vi har ihvertfall alle disse endringene, og hvis man leser, så ser man at det står MY13 July Production. Fant ut av vår bil ble produsert 3/8/12, så da skal det vel etter all fornuft være en tidlig ´13 modell Men vi får se..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Lurer på om jeg har blitt forbikjørt av den bilen din engang i august forbi statoil ved asker og senere på rosenkrantzgata i drammen på samme kveld. Jeg kjørte en svart F10 sedan. Godt mulig jeg tar feil. Takk for det! Det kan nok stemme hvis det var sent i August, vi fikk ikke bilen før da! Men jeg tror nok kanskje ikke det var denne bilen du så i Drammen, kan ikke huske å ha vært der da Men Asker kan nok absolutt stemme! Neste gang får du tute og vifte febrilsk med armene, så skal jeg se etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Nei da var det ikke deg. Var første uka i august. Tror egentlig at det var en 6 serie for når jeg tenker meg om så var LED ringene den nye typen som ikke er helt runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hvor kjøpte du forresten vinterfelgene? Og pris hvis du kjøpte i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hvor kjøpte du forresten vinterfelgene? Og pris hvis du kjøpte i Norge? De ble kjøpt av Autogrip, mener det var ca. 26000 for hele pakken med vinterdekk i 245/45-19" (mener jeg å huske i farten). Så tror ikke det var noen u-pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Det helt sikkert 13 modell du har, siden de skiftet fra 12 til 13 mod fra juli dette året. Den nye iDrive'en skulle også ha kommet da, men BMW hadde ikke nok til alle. Så jeg vet at USA F10'ene fikk nye iDrive, men ikke England f.eks. Men fra uke 36 fikk alle F10 nye iDrive. Uansett sykt rå F10. Vurderte du noen gang B&O anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Det helt sikkert 13 modell du har, siden de skiftet fra 12 til 13 mod fra juli dette året. Den nye iDrive'en skulle også ha kommet da, men BMW hadde ikke nok til alle. Så jeg vet at USA F10'ene fikk nye iDrive, men ikke England f.eks. Men fra uke 36 fikk alle F10 nye iDrive. Uansett sykt rå F10. Vurderte du noen gang B&O anlegget? Takk for det Ja, det var det jeg mente.. Det var noe "tull" med iDrive opplegget, men det spiller forsåvidt ingen stor rolle.. Dette kan man vel sikkert oppdatere i etterkant..? Vurderte B&O ja, men rundt 50 000 for det var litt i overkant, da Hifi Pro spiller ganske så bra, og jeg ikke har ører som er så fintfølende.. Hehe.. Har B&O hjemme fra tidligere, så vet jo at det er bra, men en merkostnad på 50 000 var litt vel ivrig, bilen var også dyr nok fra før av Med MFD skulle jeg gjerne hatt, men dette var jo også selvsagt forsinket! Synes Hifi Pro spiller MEGET bra allerede, har hatt både Bose, samt B&O tidligere, og dette spiller minst like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Hmm.. Iht. mine kilder sies det at bilen er en 2012 modell og at måned 09 fortsatt gjelder for F10 som årsskifte - dette året også. Når det gjelder Juli-produksjon mente jeg bestemt at USA skifter årsmodell noen måneder tidligere enn hva vi gjør her, dvs. Juli.. Skal se om jeg ikke får undersøkt dypere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hmm.. Iht. mine kilder sies det at bilen er en 2012 modell og at måned 09 fortsatt gjelder for F10 som årsskifte - dette året også. Når det gjelder Juli-produksjon mente jeg bestemt at USA skifter årsmodell noen måneder tidligere enn hva vi gjør her, dvs. Juli.. Skal se om jeg ikke får undersøkt dypere.. Skjønner Virker bare merkelig med tanke på at "alle" de andre oppgraderingene er de samme som på 2013 modellene, og at bilen kunne forandres like til levering for å få B&O anlegget som er forbeholdt 2013 modellene. Vi la jo også inn MFD i starten, men det ville føre til senere leveranse grunnet forsinkelse på displayene, det samme gjaldt vel også iDrive, som ble nevnt tidligere her.. Finner det merkelig om de har gjort forandringene med xDrive plasseringen, knappene på iDrive systemet, samt AC knappen som skulle være forbeholdt 2013 modellene på en 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Jeg er ikke uenig i oppsummeringen din, men slik var det også for E60/E61 sin del med oppdateringer før neste års modell ble produsert.. Sum a summarium har du en svært potent bil, enten det er snakk om en 2012 eller 2013 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hehe.. Det har du helt rett i Den skal ikke selges med det første, så det slipper ikke store rollen Så lenge ´13 oppgraderingene er der, så har det lite å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå