Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

ser bra ut ! blir gøy å se de på bilen ;)

Takk Marius! Gleder meg selv :)

I morgnen er det dags for shining av bil, samt montering av lagringsfelger. Så blir den parkert i tørr og fin garasje til over nyttår en gang. Har planer og lyst til å få tatt rusta som jeg har funnet, så det kan jo hende den blir tatt ut iløpet av vinteren for å få dette fikset.

:applause: azev er feite hjul!:-)

Er vist mange som synes det ;) Håper ingen blir skuffet når de blir montert!

Hehe, jeg garanterer aldri! :D

Men har solgt bla annet locktite i noen år i Tools og både egne erfaringer og tilbakemld fra kunder sier at den blir grå iallefall..

Men om du får ok resultat er det så klart glimrende.. :)

Skjønner :) Da hører vi på folk som har erfaringer med det, og lar være. Mulig jeg kommer til å prøve på noe annet bare for å se.. Hvis ikke får jeg heller bare være litt hardere med pussingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pusslet litt med bilen i dag også. Gjort klart for vinterlagring.. Beklager dårlige bilder, men glemte kameraet i E46`n..

Siste bildet med "skikkelige" fake hjul i år..:)

kdswoqs5z53pf6ds90u0.jpg

ATS-hjula med piggfri vinterhjul for lagring

uk3t8znsg6i5cl8fqzba.jpg

Så måtte det en skikkelig vask til!!! Siden bilen for litt siden ble behandlet med polering, voks osv, så ble det kun en vanlig vask med microfiberhanske, og god avtørking etterpå. Fattern var ivrig, så ville ta bilde da jeg prøvde den nye høytrykksvaskeren hans som hadde skumlegger med :lol:

430010_10152207229935156_1884903634_n.jpg

Så noen bilder etter at den ble satt inn.. Fargen på bilen ser forferdelig ut, men det er pga lyset, og ikke hverken pga dårlig lakk eller at jeg er fargeblind :lol:

57xyiw16popl3n8k75cu.jpg

22z7f2nki353dmgysr9j.jpg

s78842nc51kijz9mhiku.jpg

8gsokw1y6vc5em1a8t9l.jpg

vp1nneiq256kmmx60lhi.jpg

Så da blir det nok ikke mere mas med bilder av bilen på denne sidne av nyåret! Kommer nok til å følge opp med felg-oppdateringer, og kanskje litt blider av deler osv som blir skaffet etterhvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den nye bilen din Jørgen!

Følger med her :)

Takk takk :) Hyggelig at folk legger igjen spor! Ser jo at det mange som er innom tråden som ikke kommenterer.. Så vet jo at folk sniker! ;)

Vil gjerne se mer bilder av hvordan det ble med felgene! :D

Har nok satt bilen inn til vinterlagring, så blir ingen "felgbomber" før til våren igjen, når Azev-hjula og OZ Futura hjula er ferdig oppusset og har fått nye dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken e30 du har :D

Joda, en er i forholdsvis bra stand :) Verd å ta vare på i alle fall! ;)

Skal du fjerne chromelistene rundt vinduene? hvilket ratt er det forresten?

Litt usikker.. Vi får se hvordan det blir med mods`a som kommer neste år..:) Mulig det blir å kjøre mot strømmen og ha de chrome ;) Det er et flett nytt M-tech2 ratt :) Kjøpt på GS-Bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...