Torek Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Haha. Ser ut som en mini-monstertruck, spesielt bakfra Skal bli spennende å se den i riktig høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Siden jeg stadig får høre jeg klager mye så får jeg klage litt her også Med så mye strekk burde baksiden på felgbanen også vært polert. Ang strekk og bredde så blir det for mye for min del, mulig det blir bra med mye senk. Uansett skal jeg være litt forsiktog med kritikken for det er gått mulig jeggår på en smell selv med nye hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Blir nok heftig når du får den ned på bakken, men strekken blir i meste laget for min del også faktisk. Syns det nesten blir på kanten til å se ut som dekket har hoppa av felgen Men klart det blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 So much win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Og litt ymse strekk [ Bilde ] Jeg liker å bestille dekk med felgbeskyttelseslist selv - men i enkelte tilfeller spiller ikke den så stor rolle. Ja, dumt jeg ikke kjøpte uten i stedet siden jeg ikke har bruk for det Lookin' good! Spendt på hvordan det blir på bilen, mtp innpresset bak! Felgene ser konge ut! Edit: Se der ja, var jeg litt for sein! Håper ikke det tar lang tid fra du har fått den godkjent til den ligger litt lenger ned, for det der så ikke bra ut.. Men når du får høyden du skal kjøre med, så tror jeg det blir prima! Det funker greit Ble ikke så overkill som jeg trodde. Hehe, ser helt ræva ut med den høyden, men som sagt er d grunn til at jeg ikke orket og senke i dag, da jeg skal på 4-hjulskontroll i morgen og inn hos Biltilsynet neste uke. Haha. Ser ut som en mini-monstertruck, spesielt bakfra Skal bli spennende å se den i riktig høyde Ja, den trenger et hav av senk, jeg vet det Siden jeg stadig får høre jeg klager mye så får jeg klage litt her ogsåMed så mye strekk burde baksiden på felgbanen også vært polert. Ang strekk og bredde så blir det for mye for min del, mulig det blir bra med mye senk. Uansett skal jeg være litt forsiktog med kritikken for det er gått mulig jeggår på en smell selv med nye hjula Klag i vei Tja, den er jo polert bakom også, men ikke i like stor grad som det som vises på fremsiden. Strekket var jeg klar over at kom til å bli overkill, men det er som jeg sier: Jeg kjører med mindre dekk enn d som er optimalt fordi jeg vil unngå subbing, og for at jeg ikke vil valse ihjel hjulbuene for å få plass til mere.. Hehe, vi får se da Blir nok heftig når du får den ned på bakken, men strekken blir i meste laget for min del også faktisk. Syns det nesten blir på kanten til å se ut som dekket har hoppa av felgen Men klart det blir rått Ja strekken er litt på kanten, bokstavlig talt, men grunnen er i svaret over her Har tro på at dette skal bli kurrant med mere senk, ja So much win! Bra noen liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Grattis med konge hjul på konge bil! Gleder meg til å se den i riktig Jørgen høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Damn, litt mye strekk ja Spent på hvordan det tar seg ut med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Dette blir bra ! Gleder meg til mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Dette blir så bra når du får bakke kontrakt jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Utrolig flotte felger og vannvittig flott bil, men der stopper det for meg. I mine øyne totalt ødelagt utseende med så lavt innpress og dekkstrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Eg er selvsagt veldig fornøyd med at du ikke har valset i stykker skjermene på en såpass fin bil, bedre det enn hakket mer dekk. Men jeg tror nok disse hadde sittet penere men den bredden dem hadde. men men vi har heldigvis alle ulike meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Grattis med konge hjul på konge bil! Gleder meg til å se den i riktig Jørgen høyde! Skal bli moro å se den med riktig senk ja Damn, litt mye strekk ja Spent på hvordan det tar seg ut med senk! Ja, det er som sagt på kanten med strekk, men sånn blir det i år! Dette blir bra ! Gleder meg til mer senk Dette blir så bra når du får bakke kontrakt jørgen! Utrolig flotte felger og vannvittig flott bil, men der stopper det for meg. I mine øyne totalt ødelagt utseende med så lavt innpress og dekkstrekk... Takk, takk, og det regnet jeg egentlig med! Vi har nok litt ulik smak, og min plan i år var "stretch and poke"... Innpresset er for lavt, ja, og dekkstrekk er det myyye av også, men slik ville jeg ha det i år Eg er selvsagt veldig fornøyd med at du ikke har valset i stykker skjermene på en såpass fin bil, bedre det enn hakket mer dekk. Men jeg tror nok disse hadde sittet penere men den bredden dem hadde. men men vi har heldigvis alle ulike meninger Takk for forståelsen Det flotte er jo at jeg har de gamle ytterringene også, så det er ingen problem og få de tilbake til der de var sist. Jeg skal i alle fall se hvordan det blir med rikelig senk først, så får jeg ta et valg etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 spent på hvordan det blir i riktig høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Fin bil i kjempeflott stand, og fine felger. Men felgene passer ikke på bilen, og dekkene passer ikke på felgene. Spesielt bak. Jeg synes den ser mye, MYE, bedre ut med ESM-felgene (jeg trodde ikke jeg kom til å si det om fake vs. ekte splittfelger)! Jeg kan ikke se for meg at det blir så mye penere med senk heller. Beklager å være så negativ her! Håper du blir fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Du har baller som publiserer før du senker den Derfor vil du nok få litt "pepper" av enkelte her. Personlig synes jeg det er kult med stretch & poke, har jo hatt det selv, og får det på M5en. Er nok det at du ikke har senket den at det ser litt spenstig ut med strekken, men som sagt tidligere her, blir spennende å se når du får limt bilen på bakken. Haters gonna hate vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå