Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Hadde jo ikke vært dumt det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Utrolig vakker E30, med riktig stuk! Ble ikke akkurat skuffet når jeg fikk sett den "live" på bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Takk for det, og takk for praten Enda godt at frøkna står til forventningene til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Flotte damer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Takk takk Frode Bra fornøyd ja, både med den ene og den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Skjer ikke stort her om dagen, da huset står øverst på prioriteringslista, men helt fritt er det nok ikke. Har lenge vært ute etter å skaffe et sett med alternative felger. Dukket opp et sett med helt greie til salgs her på forumet for litt siden, så til slutt ble det handlet! BBS Krysseike-felger er noe enhver E30-eier bør ha på lager. Meg er intet unntak, da disse i mine øyne er "orginalhjula" til E30, sett bort i fra colakork-felgene Disse kommer til å være vinterhjul (LES: lagringshjul), slik at den ikke står på vinterlagring med OZ Futura-felgene. Her kommer litt bilder! Siden det pøsregner her, så fant jeg ut at den gamle solsenga alikevel kunne gjøre nytte for seg: Felgene var rimelig skitne da de kom, og bar preg av lang intervall siden sist vask. Gikk derfor på de med avfetting, lot det virke i 10-15min før jeg tok felgbørste og jobbet med. Baksidene så heller ikke veldig bra ut Her er noen foreløpige resultater. Må ta de en ny runde, da det er en del prikker jeg ikke helt får vekk. Usikker på hva jeg må bruke, eller om jeg må finne frem mere tålmod til å skrubbe Mangler som dere ser et BBS-emblem, så om noen har dette, send meg en PM. Videre planer for hjul er å file ned kankjøringer, pusse de lett ned og lakke de slik at de ser greie ut. Skal etter planen ikke bli noen utstillingsfelger, så finishen kommer ikke til å være 110% nå i første omgang. Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Dette blir knall ja! Kjøper de gjerne når du er fedig og hvis du skal selge de da Dette er 16" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Disse skal nok ikke selges nei. Er jo en del av et antrekk som tilhører E30`n Blir jo som å ha på seg findressen å gå ut uten sko Dette er nok bare 15", som etterhvert skal få tidsriktig dekkdimensjon! Må ha et av hvert alternativ: Stuk med senk, breie felger og strekk, og et med orginalitet og søte små 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Fine felger å ha i bakhånd Ser at folk bruker en avfetting som heter Iron-X for å få bort det værste. Det ser ut som at det blør når det får stå litt Det kan jo kanskje være et alternativ hvis du sliter med å få bort alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Ja, det var mine tanke også Jepp, og i går når jeg begynte, så angret jeg som fy at jeg ikke hamstret Iron-x / prikk-bort under GS-treffet på Bud. De hadde jo kjempetilbud. Men har vært innom en engelsk (?) side jeg ikke husker hva het, som selger dette billig? Eller er det andre plasser det lønner seg å handle i litt større kvantum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ja, det var mine tanke også Jepp, og i går når jeg begynte, så angret jeg som fy at jeg ikke hamstret Iron-x / prikk-bort under GS-treffet på Bud. De hadde jo kjempetilbud. Men har vært innom en engelsk (?) side jeg ikke husker hva het, som selger dette billig? Eller er det andre plasser det lønner seg å handle i litt større kvantum? Jeg har absolutt ingen problemer mef å anbefale deg http://www.shinearama.co.uk Kjempebutikk som har det meste fra de aller fleste! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Eller så har du jo exint.no som jeg handler fra, rask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Skjønner det med hjula Jørgen Er greit ogha et som er litt mer normalt i forhold til det du har på, samt kjørecomforten blir vel en del bedre med 15" og jekke bilen litt opp.. tror jeg begynner og bli gammeldags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk for info gutter! Har dere en god voks og å anbefale? Har lagt Chemical Guy`s sin xXx nå, og ser ut til at den funker greit. Ble bra blank i alle fall, og fin overflate. Vannet danner pene perler/dråper når det kommer fukt på bilen. Den var enkelt å legge, men synes den var litt tung å jobbe med? Aldri lagt voks før, så mulig det skal være slik. På felger er vel Swissvax Autobahn det eneste riktige? Tips og triks? Zhillen: Helt klart! Skal jo ikke mye til for å få bedre kjørecomfort enn det jeg har nå Selv om den flyter utrolig fint når veien er bra og det ikke er humper/ujevnheter. Meeen, det er vi ikke bortskjemt med akkurat. ......alderen kommer ja Et lite bilde av to av tre hobbyer, tatt med den tredje hobbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 CG skal ofte legges tyyyyyyynt Kanskje du brukte for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå