Jørgen Lie Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Da er jaggu Madde med på en liten konkurranse Kan like / "stemme" på bildet her https://www.facebook.com/media/set/?set ... 190&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Noen bilder fra en tur tidligere i sommer Dette synes jeg ble gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Fyfaen, det øverste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Og det nederste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Madde holder seg bra ser jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Rått det øverste bildet!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Madde er i fin form ja Takk takk folken`s:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Et smykke av en bil Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Mulig jeg er teit som syns gardina i bakvinduet på det øverste ikke skulle vært der, men botsett fra flisespikkeriet er det dritgromt. Men det siste.. Dritbra, men potensialet er bedre. Hadde det vært HDR med alt i fokus kunne du sannsynligvis solgt bildet i den o`store verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Samme som de sier over her! Et smykke av en e30, rett å slett Likte godt det øverste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Da har guten kommet seg hjem fra sydligere strøk med 40 grader! Landet i Molde i natt, og det var 3,5 grader over fjeller på tur til Kristiansund... Kontrastfylt for en fjott i shorts og t-skjorte Et smykke av en bil Jørgen! Takk takk! Mulig jeg er teit som syns gardina i bakvinduet på det øverste ikke skulle vært der, men botsett fra flisespikkeriet er det dritgromt. Men det siste.. Dritbra, men potensialet er bedre. Hadde det vært HDR med alt i fokus kunne du sannsynligvis solgt bildet i den o`store verden.. Helt enig med deg.. Ikke helt fornøyd med gardina, men har ikke funnet en erstatter, og synes det er ubehagelig at det er så godt innsyn bakfra uten den. Skal se om jeg finner en hatthylle med org gardin var planen Enig i uttalelsen om bildet! Men likte det godt Samme som de sier over her! Et smykke av en e30, rett å slett Likte godt det øverste bildet! Hjertelig takk Solgte R6`n for en tid tilbake. Har lett etter ny, men pga jobb, og nå ferietur, så har det vært liten tid til både nett og evt handel. Men, i natt/mårres da vi kom hjem, så måtte jeg ta en tur på FINN for å se over markedet både på bil (leter etter ny brukis) og sykkel. Etter litt så dukket det opp en sykkel som fatisk sto i kommunen jeg bor i. Ringte i dag mårres og avtalte tid for visning. Kjørte av ferga hjemme på Smøla kl 16.10 i dag, kjørte hjem og hiva ut av bilen, dro på andre siden av øya for å se på sykkelen, og her er resultatet: 2002 R1 Fikk med et ekstra kåpesett i sort og sølv også Begynte selvfølgelig å regne på tur hjem, så har ikke fått kjørt så masse. Men, kan vel konkludere med at dette er noe annet enn R6`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Gratulerer med ny sykkel Vakkert Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Drapsmaskin Jeg tør ikke kjøre opp på tungsykkel iaff. Fete bilder av e30n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Takk takk fræsarn space-ace: Neida, en god porsjon vett og sunn fornuft med respekt for både seg selv og medtrafikkanter så går det fint Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå