Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Jaha? Fortell... :/ Nei, søren! Hvorfor selge?Sikkert mange som sier det, men hadde jeg hatt penger hadde jeg hentet den med en gang. Er det en E30 jeg har lyst på så er det denne! Er ikke så mye annet og fortelle en at jeg har valgt og lufte den for salg. Det er et par grunner til at jeg vurderer å selge, uten at jeg ønsker og gå inn på det. Kan med en gang si at det ikke er økonomiske problemer, så den må ikke selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Det er jo alltid gøy med noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 E82 Come on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Sant det Frode ! Nei, E82 blir det i alle fall ikke, det er helt sikkert Selv om det hadde vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Hva er det jeg leser En tur med min og du hadde vært solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Blir de gammel 3'r igjenn da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Det trigger alltid med gammel 3`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Annonse på FINN: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44167402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Fått noe bud ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Ikke fått noen konkrete bud, og det var nå nylig jeg satte en pris. Men det er flere som i alle fall virker over snittet interessert, så får vi se hvor det bærer henn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Det var en litt høyere pris enn jeg hadde forestilt meg.. Men den er jo verdt det en evt. kjøper er villig å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Tar du innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Prisen er ikke en fasitpris, men et tall jeg velger og bruke i starten. Det er vel veldig sjeldent at biler selges til det de legges ut til, men det gir i alle fall et inntrykk på hva jeg ønsker og få igjen for denne bilen. Litt av grunnen er også å sile ut de som vil kjøpe denne til 100k.. Det er uaktuelt. Ja, den er verd det en evt kjøper er villig til å gi, det er jeg klar over, så spørs det om den summen er noe jeg godtar. Jeg mener det ikke er forferdelig urealistisk og forlange 160.000kr pga bla: -Ikke ombygd -Aldri restaurert, dvs org lakk -Alt på bilen er orginalt, eller levert orginalt fra BMW på E30, av det som er ettermontert (interiør/eksteriør) -Dokumentasjon på alt/ det meste fra salgsdag i 1989 i Sverige -Lav km.stand, også dokumentert med snart 125.000km, som viser at bilen er brukt i snitt 4807km pr.år siden den var ny, som er langt lavere enn et normalt bruk av bil, som igjen i mine øyne gjenspeiler seg at bilen er brukt av entusiaster og folk som har over snittet interesse av å holde en slik bil i god stand. Så er det jo en god del snacks på bilen, uten at jeg tar med det som veldig avgjørende for prisen. Tar du innbytte? Hehe, det skal i så fall være veeeeldig til min fordel, men i utgangspunktet så er det som skrevet heeeelt uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Prisen er ikke en fasitpris, men et tall jeg velger og bruke i starten. Det er vel veldig sjeldent at biler selges til det de legges ut til, men det gir i alle fall et inntrykk på hva jeg ønsker og få igjen for denne bilen. Litt av grunnen er også å sile ut de som vil kjøpe denne til 100k.. Det er uaktuelt. Ja, den er verd det en evt kjøper er villig til å gi, det er jeg klar over, så spørs det om den summen er noe jeg godtar. Jeg mener det ikke er forferdelig urealistisk og forlange 160.000kr pga bla: -Ikke ombygd -Aldri restaurert, dvs org lakk -Alt på bilen er orginalt, eller levert orginalt fra BMW på E30, av det som er ettermontert (interiør/eksteriør) -Dokumentasjon på alt/ det meste fra salgsdag i 1989 i Sverige -Lav km.stand, også dokumentert med snart 125.000km, som viser at bilen er brukt i snitt 4807km pr.år siden den var ny, som er langt lavere enn et normalt bruk av bil, som igjen i mine øyne gjenspeiler seg at bilen er brukt av entusiaster og folk som har over snittet interesse av å holde en slik bil i god stand. Så er det jo en god del snacks på bilen, uten at jeg tar med det som veldig avgjørende for prisen. Er ikke meningen å ødelegge noe salg for deg, men jeg mener å huske at den lå ute til en mye lavere pris sist. Var bare derfor jeg reagerte. Nå har jo du selvfølgelig oppgradert en del ting som kan trekke opp prisen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Neida, jeg skjønner det Har oppgradert litt ja: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå