Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pus er også lei sei da'n hørte at selveste madde lå ut for salg ja, forstår godt ansiktsuttrykket..! :smile:

Fine bilen, og digg følelse å ha tatt service og fått'n godkjent for 2 nye år =)

Skrevet

Den er ikke så tiltrekkende nå her den står, 4m høy, med 15" ballongdekk :lol: Men veldig behagelig og kjøre nå da om ikke annet ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da dukket det jaggu opp to nye ringer til OZ-hjula i posten i dag!

Det blir nå nye spec`s på hjula, siden jeg fjerner 2,5" kantene, og monterer de gamle kantene bak foran. De blir da 3". Bak blir det nå 3,5" ringer. Dette vil gi følgende nye specs på OZ-hjula:

Foran: 9,5x16" ET 8

Bak: 10x16" ET -4

Videre er tønner og senter kommet hjem for lakkering fra 635csi.

Sentrene har jeg hatt en runde med malingsfjerner på, og tønner har jeg pusset ned, grunnet og lakkert nå i dag.

De nye ringene som kom hadde klarlakk, så de fikk også en runde med malingsfjerner slik at de kan poleres opp kraftig ;)

Så litt bilder:

Ny ring prøvd på senter

pno1u36lrzcg61hzriot.jpg

Nykant med måling og E30meet medlemskort ;)

2ny2lzmiosxx6cr1ew8x.jpg

Påføring av malingsfjerner på senter

yb6n1sm4v7lyq8i1oy77.jpg

Påført malingsfjerner på ytterring

87on3w1v7a7yvvuzcqbb.jpg

Grunnet alle tønner

ysq937r6ejagk5mdgljo.jpg

6vq5r7qowvrrgaxnbl9t.jpg

Lakkert tønner med lys grå (Klarlakk legges i morgen etter to strøk til med lakk)

90x2rum1yu507zoa7fo6.jpg

Tok du ett strøk med klarlakk etterpå du hadde polert opp igjen det nye ringene? :)

• 4 weeks later...
Skrevet
De siste dagene har vært utrolig tøffe for oss her ute på den lille øya. Forrige helg, så var to kompiser i en stygg trafikkulykke, der den ene desverre tapte kampen etter litt over ei uke på sykehus og gikk fra oss i går kveld etter store skader. En hel øy er i sorg, samt de plassene han hadde omgangskrets i forbindelse med skolegang, og jobb. 

Så en liten notis til folket: Kjør pent og bruk bilbelte. Konsekvensene kan fort bli brutale, spesielt for de som blir sittende igjen. 

Her er et av de siste bildene vi tok sammen i år, og jeg vil med dette hedre vår gode venn og BMW-kompis. 

Hvil i fred, Mathias <3 

484764_10153432410775156_918905118_n.jpg

1237180_10151898645615873_486989201_n.jp

• 1 year later...
  • 8 months later...
Skrevet

Haha, om det ikke blir å sette opp en bra garasje, så blir det vel et nytt leketøy ;) Touran er så vidt meg bekjent ikke noe leketøy, og har som regel problemer, ser jeg :P 

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...