Gå til innhold

Noen som kjenner til denne E34 M5'en fra Finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra at du har fått med deg at denne pakken ikke var til touring, men til begge varianter da.

Personlig ser jeg på en m5 produsert etter mai og nyere 1994 som vesentlig mye mer bil.

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra at du har fått med deg at denne pakken ikke var til touring, men til begge varianter da.

Personlig ser jeg på en m5 produsert etter mai og nyere 1994 som vesentlig mye mer bil.

Jeg kan ikke se ett sted hvor jeg har skrevet at den bare er til touring, hvis det er meg du hinter til. Glemte du brillene?

Skrevet

Jeg kan igrunn ikke se at noen av oss har sagt at det var kun Touringen som kom som Nurburgring utgave. Men her i tråden så har Nurbrugring utgaven kun blitt nevnt i samband med Touring siden det er en Touring det er snakk om fra trådstarteres side :)

Skrevet
Jeg har prøvekjørt denne bilen.

Den er i god stand. noe slitt lakk, og rufsete tomgang.

Inni er det flere paneler som begynner å bli slitt, f.eks lommen på passasjer døren..

Går godt, og er mye påkostet. jeg ville ikke gitt mer enn maks 190 000 for den. er du hard, så får du den for det, fordi den har ligget lenge nå.

Dette er ting eieren ikke har informert meg om. Han sa lakken var i bra stand og at den ser ut som ny innvendig. Så må si jeg blir litt i tvil når jeg leser dette.. Og tomgangen har han heller ikke nevnt noe om.

Kan du si meg hva som får deg til å si at lakken er slitt?

Takk for info!

Skrevet

Det var til fredrik, sitat:

" Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring"

gadd egentlig kun siden det så ut som det var et stort mål i å henge ut crzywiz for sin tabbe.

No hard feelings utover det.

Skrevet
Det var til fredrik, sitat:

" Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring"

gadd egentlig kun siden det så ut som det var et stort mål i å henge ut crzywiz for sin tabbe.

No hard feelings utover det.

Da beklager jeg at du misforsto. Jeg nevnte kun Touring siden det er Touring det er snakk om her i tråden, trodde folk forsto det :)

Øvrige barnsligheter kan du vennligst legge til side.

Skrevet

Jeg trenger ikke å forstå noe annet enn norsk og det du faktisk skrev, om du mente noe annet så er det opp til deg.

Til trådstarter, jeg føler "samleverdien" i bilen forsvinner når man da senker, monterer k-sport og short shift. For ikke å snakke om at jeg synes det ødelegger kjøreopplevelsen i en slik bil. Greit nok på en "vanlig" bil i klassen, men om man tar samler pris bør også bilen være deretter. For ikke å snakke om at en 4/5 - 1994 og nyere på alle måter er mer bil.

Skrevet

Denne bilan har logge ute i mangen mnd nå. Selgeren sa nettopp til meg at viss den ikkje blei solgt sko han sette turbo inn i den.. Så spørs hvor mye han vil gå ned. Bilen lå til 250.000kr for 2 mnd siden.. Men nå selger han uten felger for 209.. Eg ville prøvd meg på 209 med felgene. Km standen begynner å bli høy og da kan de bli vanskeligt å selge igjen. Men ellers ser jo bilen veldig fin ut :)

Skrevet

Hvilke endringer ble gjort etter den datoen egentlig?

Skrevet

Mye av tidligere utstyr som ble standard, men viktigst av alt fikk denne de nye bremsene som gir 66/34 bremsebalanse.

Skrevet
Denne bilan har logge ute i mangen mnd nå. Selgeren sa nettopp til meg at viss den ikkje blei solgt sko han sette turbo inn i den.. Så spørs hvor mye han vil gå ned. Bilen lå til 250.000kr for 2 mnd siden.. Men nå selger han uten felger for 209.. Eg ville prøvd meg på 209 med felgene. Km standen begynner å bli høy og da kan de bli vanskeligt å selge igjen. Men ellers ser jo bilen veldig fin ut :)

Han sa det samme til meg ang turbo-planene. Vi har blitt enige om en pris jeg er veldig fornøyd med, som inkluderer Hamann hjulene og original hjulene.

Man finner nok ikke mange av disse bilene med noe særlig lavere km. stand.

Skrevet
Jeg trenger ikke å forstå noe annet enn norsk og det du faktisk skrev, om du mente noe annet så er det opp til deg.

Til trådstarter, jeg føler "samleverdien" i bilen forsvinner når man da senker, monterer k-sport og short shift. For ikke å snakke om at jeg synes det ødelegger kjøreopplevelsen i en slik bil. Greit nok på en "vanlig" bil i klassen, men om man tar samler pris bør også bilen være deretter. For ikke å snakke om at en 4/5 - 1994 og nyere på alle måter er mer bil.

Da er det enda godt at ikke alle har lik smak, for slike oppgraderinger setter jeg pris på. Og ettersom originaldelene følger med, så er jeg hvertfall fornøyd med det. Alt av slitedeler som er skiftet siden -94 har han kvitteringer på, og da er kun originaldeler brukt i følge nåværende eier. Når etterspørselen har vært såpass stor etter at denne bilen ble lagt ut til salgs, så ser ikke jeg for meg at den synker noe i pris på det drøye året jeg evt skal eie den.

Skrevet

Etterspørselen har muligens vært stor, men bilen har som sagt ligget LENGE. Så hvor har den reelle etterspørelsen da vært?

Ikke for å være "frekk", just saying..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...