Gå til innhold

Noen som kjenner til denne E34 M5'en fra Finn.no?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Neivell, så min bil er å regne som en ombygd m5 ?

Ja selvsagt er den det, så lenge den er "rørt" og det er en annen bil inne i bildet så er denne uorginal. Du kan ikke forvente å få like mye for din som for en orginal M5 og har du kjøpt den til samme pris som en orginal så har du blitt lurt.

Skrevet
lykke til med eventuellt kjøp :)

en ombyggd m5 blir aldrig en orginal m5

[ Bilde ]

Denne syns jeg er slik en M5 e34 skal være, originale m-paralell, ikke senk, mest mulig slik den var da den forlot fabrikken.

Jeg personlig hadde mye helle betalt 200`+ for en slik

Skrevet

Denne syns jeg er slik en M5 e34 skal være, originale m-paralell, ikke senk, mest mulig slik den var da den forlot fabrikken.

Jeg personlig hadde mye helle betalt 200`+ for en slik

+1

Kunne ikke vært mer enig :) Er heldigvis ikke så mye om å gjøre å få bilen det er snakk om her i orginal stand, noe jeg håper trådstarter virkelig vurderer å gjøre hvis han kjøper.

Skrevet
Jeg var også ganske sikker på at Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring, akkurat som E34 M5 Cecotto (selv om disse er veldig sjeldene). Bra at Evenol fikk belyst dette og vist at Crzywiz tok feil her :)

Poenget her er at det er ikke noe spesielt med en E34 M5 Touring med Nurburgring pakke, siden de aller fleste har det. Jeg har ikke sett noen uten, og jeg har selv hatt en. Det blir desto enda mer idioti å kalle den spesiell pga Nurburgring pakke, når det understellet er skrudd av til "fordel" for noen K-Sport coilovers.

Er forøvrig enig med TRF, om at for denne prisen burde man lete opp en modell med oppgraderingen som kom i 94. Du fikk bla 6 trinns kasse da, samt større bremser.

Skrevet
Hva skjedde med M3'n etter uhellet egentlig. Fikk du forsikringsoppgjør, eller gjelder ikke forsikringen på bane?

Forsikringen min dekker ikke banekjøring, men "Førerutviklingskurs". Derfor fikk jeg igjen nesten det jeg gav for bilen, så ser meg fornøyd med det! Selvom jeg heller gjerne skulle hatt bilen slik den var :) M3'en er ikke lenger i mitt eie.

Skrevet
Jeg var også ganske sikker på at Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring, akkurat som E34 M5 Cecotto (selv om disse er veldig sjeldene). Bra at Evenol fikk belyst dette og vist at Crzywiz tok feil her :)

Poenget her er at det er ikke noe spesielt med en E34 M5 Touring med Nurburgring pakke, siden de aller fleste har det. Jeg har ikke sett noen uten, og jeg har selv hatt en. Det blir desto enda mer idioti å kalle den spesiell pga Nurburgring pakke, når det understellet er skrudd av til "fordel" for noen K-Sport coilovers.

Er forøvrig enig med TRF, om at for denne prisen burde man lete opp en modell med oppgraderingen som kom i 94. Du fikk bla 6 trinns kasse da, samt større bremser.

Unnskyld meg.. Men hvor har du fått det ifra at denne bilen har K-Sport Coilovers!? Det sitter helt nye ORIGINALE dempere med EDC på den. Det er montert K-Sport bremser foran, og de gamle følger med uten stor slitasje. Ta en nøye titt rundt på nettet, så ser du at ikke alle Touringene har Nurburgring-pakke ;) Fler som ikke har det!

Skrevet

Leste kjapt igjennom, men registrerte at den var senket utover orginalt, var dog H&R.

De aller fleste touringer har dette, derfor er det ikke så veldig spesielt heller. Utover at det ikke er produsert så mange touringer totalt sett.

Men det er ditt valg, hva du ønsker og betale for en gammel M5 med høy km stand :) JEG ville personlig hatt is i magen, og funnet ett bedre og nyere eksemplar.

Skrevet

ring pakken er vel ekstra stab stag bak og en bryter istedet f;r progressiv hardhet p[ de uten nurb.ring pakke.

m5 touring er en gammel bil, km stand rindt 15o till 250 000 er vel ganske normalt.

historik og servise hefte er viktigt.

Skrevet

Ang den EDC bryteren, min touring har ikke nurburgring pakken, men da jeg skulle bytte cd spilleren så var den brytern inne i dashbordet bak cd spillern ikke at det spiller noe rolle da det nå sitter fk coilovere på den.

Var det ikke en på forumet som hadde akkurat denne m5 det er snakk om,e30tic tror jeg nicket var. Så også denne på gatebil i sommer, jævlig tøff lyd, han piska den rimlig hardt på banen.

Mener også å huske fra utstyrslisten at denne bilen er omlakkert fra orginalfargen Nachtblau til Daytona violett

BL01204 Sonderlackierung 1992-06-23 Norway Nachtblau met./940 klipp og lim fra e34m5.se registeret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...