SigurdE36 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Hva skjedde med M3'n etter uhellet egentlig. Fikk du forsikringsoppgjør, eller gjelder ikke forsikringen på bane?
alpina b3 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 lykke til med eventuellt kjøp en ombyggd m5 blir aldrig en orginal m5
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Neivell, så min bil er å regne som en ombygd m5 ? Ja selvsagt er den det, så lenge den er "rørt" og det er en annen bil inne i bildet så er denne uorginal. Du kan ikke forvente å få like mye for din som for en orginal M5 og har du kjøpt den til samme pris som en orginal så har du blitt lurt.
johnja Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 lykke til med eventuellt kjøp en ombyggd m5 blir aldrig en orginal m5 [ Bilde ] Denne syns jeg er slik en M5 e34 skal være, originale m-paralell, ikke senk, mest mulig slik den var da den forlot fabrikken. Jeg personlig hadde mye helle betalt 200`+ for en slik
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Denne syns jeg er slik en M5 e34 skal være, originale m-paralell, ikke senk, mest mulig slik den var da den forlot fabrikken. Jeg personlig hadde mye helle betalt 200`+ for en slik +1 Kunne ikke vært mer enig Er heldigvis ikke så mye om å gjøre å få bilen det er snakk om her i orginal stand, noe jeg håper trådstarter virkelig vurderer å gjøre hvis han kjøper.
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 La alle gjøre med sin bil som de vil spør du meg. Bilen ser upåklagelig ut!
johnja Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 La alle gjøre med sin bil som de vil spør du meg. Bilen ser upåklagelig ut! Derfor poengterer jeg at, jeg personlig.........
CrZyWiz Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Jeg var også ganske sikker på at Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring, akkurat som E34 M5 Cecotto (selv om disse er veldig sjeldene). Bra at Evenol fikk belyst dette og vist at Crzywiz tok feil her Poenget her er at det er ikke noe spesielt med en E34 M5 Touring med Nurburgring pakke, siden de aller fleste har det. Jeg har ikke sett noen uten, og jeg har selv hatt en. Det blir desto enda mer idioti å kalle den spesiell pga Nurburgring pakke, når det understellet er skrudd av til "fordel" for noen K-Sport coilovers. Er forøvrig enig med TRF, om at for denne prisen burde man lete opp en modell med oppgraderingen som kom i 94. Du fikk bla 6 trinns kasse da, samt større bremser.
alpina b3 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Min bil har ikke den pakken. det var tillbehør men de flesta biler var sikkert levert med ring pakken.
matss Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Ta det nå et annet sted, tipper trådstarter driter i om din er org eller ikke, han lurer på denne bilen det er linka til.. Takk!
matss Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Hva skjedde med M3'n etter uhellet egentlig. Fikk du forsikringsoppgjør, eller gjelder ikke forsikringen på bane? Forsikringen min dekker ikke banekjøring, men "Førerutviklingskurs". Derfor fikk jeg igjen nesten det jeg gav for bilen, så ser meg fornøyd med det! Selvom jeg heller gjerne skulle hatt bilen slik den var M3'en er ikke lenger i mitt eie.
matss Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Jeg var også ganske sikker på at Nurbrugring var en "spesial" utgave av E34 M5 Touring, akkurat som E34 M5 Cecotto (selv om disse er veldig sjeldene). Bra at Evenol fikk belyst dette og vist at Crzywiz tok feil her Poenget her er at det er ikke noe spesielt med en E34 M5 Touring med Nurburgring pakke, siden de aller fleste har det. Jeg har ikke sett noen uten, og jeg har selv hatt en. Det blir desto enda mer idioti å kalle den spesiell pga Nurburgring pakke, når det understellet er skrudd av til "fordel" for noen K-Sport coilovers. Er forøvrig enig med TRF, om at for denne prisen burde man lete opp en modell med oppgraderingen som kom i 94. Du fikk bla 6 trinns kasse da, samt større bremser. Unnskyld meg.. Men hvor har du fått det ifra at denne bilen har K-Sport Coilovers!? Det sitter helt nye ORIGINALE dempere med EDC på den. Det er montert K-Sport bremser foran, og de gamle følger med uten stor slitasje. Ta en nøye titt rundt på nettet, så ser du at ikke alle Touringene har Nurburgring-pakke Fler som ikke har det!
CrZyWiz Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Leste kjapt igjennom, men registrerte at den var senket utover orginalt, var dog H&R. De aller fleste touringer har dette, derfor er det ikke så veldig spesielt heller. Utover at det ikke er produsert så mange touringer totalt sett. Men det er ditt valg, hva du ønsker og betale for en gammel M5 med høy km stand JEG ville personlig hatt is i magen, og funnet ett bedre og nyere eksemplar.
alpina b3 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 ring pakken er vel ekstra stab stag bak og en bryter istedet f;r progressiv hardhet p[ de uten nurb.ring pakke. m5 touring er en gammel bil, km stand rindt 15o till 250 000 er vel ganske normalt. historik og servise hefte er viktigt.
ErsinM5touring Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Ang den EDC bryteren, min touring har ikke nurburgring pakken, men da jeg skulle bytte cd spilleren så var den brytern inne i dashbordet bak cd spillern ikke at det spiller noe rolle da det nå sitter fk coilovere på den. Var det ikke en på forumet som hadde akkurat denne m5 det er snakk om,e30tic tror jeg nicket var. Så også denne på gatebil i sommer, jævlig tøff lyd, han piska den rimlig hardt på banen. Mener også å huske fra utstyrslisten at denne bilen er omlakkert fra orginalfargen Nachtblau til Daytona violett BL01204 Sonderlackierung 1992-06-23 Norway Nachtblau met./940 klipp og lim fra e34m5.se registeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå