awt Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg trodde alle BM54 kunne vise informasjon ved bruk av iPod-adaptere o.l. jeg? Gikk ihvertfall på mine to, men begge hadde aux-inngang, så kan hende at eldre utgaver uten dette trenger en oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 det er meget mulig. mener min bm54 er fra 2002, og kunne ikke inne aux på den, og har heller ikke ipod, skal ikke ha det blir usb sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg trodde alle BM54 kunne vise informasjon ved bruk av iPod-adaptere o.l. jeg? Gikk ihvertfall på mine to, men begge hadde aux-inngang, så kan hende at eldre utgaver uten dette trenger en oppdatering? Det trodde jeg også, ut i fra det jeg har lest så er dette en av høydepunktene med BM54, aux og id3 tag.. Hvilken modell hadde du da? måned/år? Min er 08/2003, så den er av siste sort av E39 og har vel kanskje noe av siste SW fra fabrikk.. Og uansett så får man sikkert oppdatert dette hos bmw også.. Aux kom vel i 09/2002? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg kjøpte mine brukt, så vet bare de er nyere enn 09/02. Man fikk jo dette systemet i e83 X3 også, og de var til salg frem til 08 (eller 09?) vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 da var den kommet frem til service duden. viste seg at prosessoren var ødelagt, og det koster 100pund. så, blir ikke SW oppgradering, bare større forsterker, rca utganger og ny prosessor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvordan gikk dette "prosjektet"? Min radiomodul er defekt, så jeg må vel nesten se nærmere på mine muligheter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 joda, fikk modulen min, ser bra ut, men har dynamostøy, sikkert enbagatell, og har ikke sett så mye mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 blåser denne litt opp igjen. jeg har e38 med vribrytere på varmeapparatet. vill da denne passe i min? http://www.ebay.com/itm/Original-UI-Car ... 2328fcfcc2 har denne typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå