Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som dere har fått til bra rabattavtaler :) Ikke verst :)

Håper dere har strategien klar for å håndtere en stor medlemsmasse, for dette tror jeg kommer til å dra endel folk!

Da ble det medlemsskap på meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere har fått til bra rabattavtaler :) Ikke verst :)

Håper dere har strategien klar for å håndtere en stor medlemsmasse, for dette tror jeg kommer til å dra endel folk!

Da ble det medlemsskap på meg og.

Vi har jobbet med rabattavtalene siden juli, så det har blitt noen av de. Vi har også noen flere avtaler som er signert fra 1.1.2013, som vil bli lagt ut. Og vil vil hele tiden jobbe for å få flere rabattavtaler.

Angående strategi for å håndtere en stor medlemsmasse så kommer vi til å trå like varsomt som vi har gjort frem til nå, vi tar små skritt av gangen og vil gjøre de riktige valgene for å bli større, vi satser definitivt på kvalitet foran kvantitet.

Vi hadde ca 50 medlemmer frem til idag, og idag har vi fått enda litt flere medlemmer, Så vi er veldig fornøyd, overveldende for oss faktisk! Men det viser bare at behovet for en ny klubb i Norge har vært tilstedet.

Til alle som har meldt seg inn : Tusen takk for tilliten!! Det er imponerende at dere melder dere inn uten at vi har vært på "markedet" så lenge. Vi setter utrolig pris på det og vi vil ikke skuffe dere! Dere har meldt dere inn i det som skal bli Norges beste klubb å være medlem i, Og vi skal arrangere det kuleste og råeste treffet du deltar på i 2013!

-E30Meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...