Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for et strålende treff!!

Dette treffet var utrolig moro, både som tilskuer og sjåfør! Snakket med mange hyggelige BMW-venner og sett mye fine biler, både gamle kjente og nye for mitt vedkommende. Hjelper nok at det ikke arrangeres Gatebil-treff samme helgen.. Vel gjennomført og bøyer meg i støvet for hva dere har fått til. Blir ikke lett for andre å lage BMW-treff etter dette... :wink:

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for et supert treff fra meg også! Min gamle blå E30 fikk kjørt seg. :-)

Fikk til tider litt for mye horn i panna, og får beklage dersom noen føler det ble litt tett på langstrekka... (Grå E30 M3 og YA reg Warsteiner E30 M3, med meg i midten...) Vi hadde i hvertfall en fin fight. :-)

Skrevet

Takk for fint treff, mye artig å hvile øynene på :) Hadde det ikke vært for det usedvanlig sure været til å starte med så hadde jeg nok utstillt bilen også, får ta det til neste år når sola står høyt på himmelen :)

Skrevet

Takk for kanontreff ja! Myye gromme biler å bra kjøring. Sto mest på indre bane å tok bilder, men rakk fortsatt å slå av en prat med noen forum-folk her inne :) Morsomt å treffe folkene back nicket! i tillegg til et par hyggelige fotografer ;)

Digger oppskriften til arrangør med masse spor og drift, pluss fotoshoot og drag :applause: drag er alltid god underholdning!

Skrevet

takker for et supert treff, e30turbo'n fikk kjørt seg godt, funket greit (litt sperring på toppturtall dog) masse kjøretid, liker det :)

bra tiltak med dragrace og bremsebenk, bør gjentas :)

kommer med glede neste år og :) kanskje med noe bedre brems/mer hk.

er fornøyd at jeg faktisk klarte å ta noen på dragrace jeg :P

ble riktignok grusa godt på neste runde menne :P

gleder meg til neste år :)

Skrevet

Ja dette vare pine meg morro! Fikk ikke kjørt så mye som jeg ønsket siden jeg mista en stor bit av dekkbanen på OZ hjula mine på fredagen :)

Skrevet

Knall treff! Veldig moro, og som janerik sier, bra med bremsebenk og drag :) men skal ikke ha noe særlig mer avbrudd i kjøringen heller.. Blir fort utolmodig merker jeg ;)

Skrevet

Vel gjennomført treff! Flott å se BMW-miljøet samla igjen, som Raymond sier, dere har lagt lista for BMW-relaterte treff fremover.

Moro med litt andre aktiviteter enn på et "vanlig" treff. Jeg personlig synes bremsebenken/rulla var ekstra moro, men jeg er (kanskje) litt gæærn og da. :)

Artig å se folk "live" isteden for en avatar på Bimmers.no.

Gleder meg allerede til neste E30meet! :mrgreen:

Skrevet

Er Google maps nye Apple maps? Svaret er JA!

Kjørte i tre timer (fram og tilbake) uten å finne fram, søkte opp på nytt, og det viste seg at Maps hadde sendt meg først til Oslo, så nesten opp til Hedmark :lol: Så da jeg endelig kom meg til Rudskogen, hadde nesten alle reist. Fikk en del bra bilder da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...