///MPower Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 flere plasser igjen på banekjøring? blir tur hvis ja Kjør på! Fortsatt noen plasser igjen og vi gleder oss til å se og høre bilen din i aksjon! Konge, kordan melder eg på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 www.e30meet.com feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Her er direktelink : http://www.e30meet.com/e30meet-2013/pamelding.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Får vell prøve denne bremsebenken, siden den først er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Noen som skal fra Bergen og ned som har plass til en passasjerdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Får vell prøve denne bremsebenken, siden den først er der Good, hiv deg på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 1. Hardtop 2. Pedi 3. StigJ 4. Margarus 5. Pernezz 6. Torbfer 7. SigurdE36 8. Hylle 9. Andros 10. H_vatn 11. Morty999 12. Bmwchris 13. janerik171187 14. Turboove 15. Reset 16. Frank Arild 17. diohrvik 18. SSM 19. e30 tic 20. T. Thøgersen 21. Ehrnst 22.ahj 23.Thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 då har eg meldt meg på, gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Lurer på en ting.. Hvis man skal ha prøveskilt, hva må stå på de? For man får ikke skrivd på at man skal kjøre på bane.. Kanskje det dukker opp en e30 til hvis tiden strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Tenkte akkurat på det, holder det med Rakkestad? Rakkestad Motorsenter? Østfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 bilen er jo ikke forsikret når den er på banen? Så rødskilt gjelder jo kun de områdene man er på veien? så skal vel holde å si at du skal til rakkestad? Jeg skriver med spørsmålstegn fordi jeg er litt usikker på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hva som er viktig å huske på for oss som er påmeldt banekjøringen? Er ikke vant til banekjøring og har forstått at man må ha med seg en eller annen PVC duk som man kan få kjøpt på Biltema, og hjelm regner jeg med. Er det noe mer jeg må vite så jeg ikke står der uten adgang når jeg kommer? Hvor mye må en godkjent hjelm koste? og hvor kan jeg kjøpe den? nr på den pvc duken det snakkes om på Biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Tenkte akkurat på det, holder det med Rakkestad? Rakkestad Motorsenter? Østfold? Ser du bor i Oslo, så jeg ville ha sagt at jeg skal på et verksted i Rakkestad, og kjører via Sarpsborg. Da bør du være dekket iom. at Rudskogen ligger mellom der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Tenkte m5'n skal tas på henger nedover, så trenger forsåvidt bare i området der nede, men er ingen dum ide det der Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hjelm av den rimeligere sorten http://biltema.no/no/Bil---MC/MC/Person ... elm-82439/ Presenning som dekker hele bilen. Biltema varenr. 45301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå