Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Off, får frysninger.. Folk må virkelig kjøre ROLIG !!! Det er ikke behov for miste "brødre og søstre" pga rævkjøring å tullfakter!!! Dra heller ut på banen å kjør idiot om det er et stort behov.

(Uten at jeg mener at noen av disse tilfellene er griskjøring, for det vet jeg ikke noe om. Bare en praktisk opplysning for de som har glemt fartsgrensene og sunn fornuft hjemme)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får frysninger.. Folk må virkelig kjøre ROLIG !!! Det er ikke behov for miste "brødre og søstre" pga rævkjøring å tullfakter!!! Dra heller ut på banen å kjør idiot om det er et stort behov.

(Uten at jeg mener at noen av disse tilfellene er griskjøring, for det vet jeg ikke noe om. Bare en praktisk opplysning for de som har glemt fartsgrensene og sunn fornuft hjemme)..

Det er IKKE grisekjøring som er årsaken her! Varebil kom over i motgående kjørefelt. Fy faen så stygt!!! :( håper det går bra med ronny og passasjer, en strøken e30 m3 blir ikke viktig i en sånn sammenheng.

Angående bilbrann, så var det en meget pen e30 touring som måtte bøte med livet desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor står da varebilen i sitt felt og e30n ligger feil vei på motsatt side? ikke for å kverulere men

Om jeg hørte rett så kom transit'n fra sarpsborg, så har snurret rundt,

E30'n var på vei bort fra rudskogen, det jeg hørte når jeg var der borte før ambulanse kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat E30Meet på facebook: "Vil med dette bekrefte at eieren av denne bilen overhodet ikke var ansvarlig for ulykken utenfor rudskogen i ettermiddag".

Krysser fingre og tær og alt som er for at dette går bra.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter veien og styrer med telefon/eller lignende, så kan du glane opp og se du er i feil fil. Men du får ikke panikk.

Panikken kommer hos den møtende som holder på å få en varebil i trynet. Så enkelt kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ulykkestedet maks to min etter ulykken. Farlig å spkulere, men den måten det blir lagt frem på her høres veldig rar ut. Den berlingoen som var involvert i ulykken fikk minimale skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På E30Meet sin facebookside så skriver de at E30 M3`n overhodet ikke er ansvarlig for denne ulykken, og at det er bekreftet etter samtale med politi på stedet. (Vet ikke om det var min uttalelse du sikta til men S.Arnesen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig avslutning på en kjempefin dag!

Jeg måtte snu og kjøre omvei rundt skauen/Varteig pga ulykken, og 10 min etter ved Hafslund passerte jeg E34 M5 touringen til Kristian og den utbrente E30 touringen. Hvilken person tilhørte denne E30 touringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...