Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai da. Det står 6000k white i beskrivelsen hvertfall, også er det en del bilder av biler med hvitt lys, men om det er de pærene er jo en annen sak..

Reef89

Hvor kjøpte du dine LED pærer nr4 og nr5? Hva heter de? Eller er det de jeg har linket til litt lengre oppe i tråden?

Kjøper det fra en bekjent i utlandet, men de fleste finnes nok på ebay:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vertfall bekrefte nå at det nye 20w var utrolige pærer! Her er det hvitt. Endelig samme farge som mine ae. Veldig bra lys som også lyser lengre enn de andre lærene som nestenbare lyser rett foran bilen. Bilder og mer info kommer senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mine Led ryggelyspærer fra Ebay, har kun bilder fra dagslys foreløpig, men det ble mye penere (Hvitere lys) skal få tatt noen bilder når kvelden kommer:

Pærene:

hhs6u6eg53k7nbi9fnep.jpg

Led venstre, vanlig pære høyre:

k051geqo0i3w2xu8b1l6.jpg

Led i begge lyktene:

lq99vsrucv0ddacdcxxq.jpg

Må bare unnskylde at bilen er så skitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips til hvor jeg bør kjøpe led til angel eyes`n til min 09mod e87? mest mulig hvite seff, og som helst ikke koster skjorta :P

Se på side 1. Der står det ;) det er da tatt ut fra de beste pærene på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er lyset i mørket, Kim? :) Svakere enn halogen pærene?

Joda, noe mindre lys, men de er jo bare for utseende, har xenon til å kjøre med om jeg trenger det ;-)

Utrolig fint lys! Ikke for sterke, har fått høre at de faktisk blender rett forfra :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig var det litt for lite lys i Ebay ryggelysene mine, samt at de blinker som politilys pga Check control når jeg ikke rygger :P

bmb6ndbe8n51p0w0prwh.jpg

Ser ut som de lyser mer enn de gjør på bildet, men ikke i virkeligheten.

Ser ut for at jeg må teste Ekstralys sine pærer istedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vertfall bekrefte nå at det nye 20w var utrolige pærer! Her er det hvitt. Endelig samme farge som mine ae. Veldig bra lys som også lyser lengre enn de andre lærene som nestenbare lyser rett foran bilen. Bilder og mer info kommer senere :D

Jeg venter fortsatt spent på bilder! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...