Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Nei. For LED pæren uansett watt styrke trekker mindre strøm enn en vanlig halogen pære. Canbusen slår ut fordi den oppdager for lite/ingen strømtrekk fra LED pæren og da tror den at pæren er "gåen".

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg missforstod nå. Men det vil ikke fungere med 100w pærer og den boksen?

 

Kan hende jeg og misforstod, men for å ta det enkelt:

 

Skal man ha LED pære i lykter som styres av CanBUS (pæresjekk system) så må man ha motstand foran. Spiller ingen rolle hvor mange watt pæren er.

 

Vil man ikke ha motstand foran, må man kode vekk/ deaktivere canBUS. Ellers vil en få feilmelding og flashing på lysene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse jalla halogen lyktene med T10 (Stikkpære) pæresokkel for angeleyes (!!!), prøvd mye forskjellige ledpærer men finner ingen som lyser sterkt nokk, noen som har noe forslag til hva som kan brukes her? Legg gjerne ved noen linker :)

Og ryggelys? Ser ikke en dritt i mørket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisnn..

 

Var medlem her for noen år siden, og tenkte å melde meg inn igjen.. Har en 730xd 2013mod, og der er jo ringene hvite og fine, men tåkellyspærene blir veldig gule i forhold. hvilken type blir det riktige valget da jeg vil ha dette til å samstemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisnn..

 

Var medlem her for noen år siden, og tenkte å melde meg inn igjen.. Har en 730xd 2013mod, og der er jo ringene hvite og fine, men tåkellyspærene blir veldig gule i forhold. hvilken type blir det riktige valget da jeg vil ha dette til å samstemme :)

 

Tåkelys pærer står p åside 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden var jo da ment som en tråd der jeg kanskje kunne få tips da vettu :-) Tenkte på farve og styrke. Hadde for eksempel kunne tenkt meg samme fargevarne som i tingene.. P s. Jeg så side en, derfor jeg la innlegget her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja  det er jo en mulighet :) Tror vi foresten har møttes for noen år siden Saltkjelen :) Når jeg bodde på østlandet... Tror det var snakk om en gps eller en slik pda jeg kjøpte av deg :)

 

Noen som vet om dette er en stor og kostbar affære? har noe delenr osv..?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen? Det er kanskje bedre, og rimeliger å få dette gjort på mitt bmwverksted jeg benytter til servicer i tyskland? så om noen kunne hatt mulighet til noe delenr så hadde jeg vært veldig takknemlig da jeg snart skal nedover, og da vil sende en epost ned til de så jeg er sikker på at de har de på lager, priser og ikke minst at de har tid når jeg er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har letet på nettet masse etter ryggelyspærer(t10) som lyser langt bedre enn det jeg har der. Noen forslag? T15 har samme sokkel, men vil den passe inni selve lampa?

 

Jeg bestilte iallefall T15 til min E60, trodde det var originalt? Passer fint meg meg iallefall....

 

"Degraderte" forresten grøftelysa mine nå fra 80w til 30w nå, for å unngå at det blender så infernalsk..

De her lyste hvitt og fint, og var rimelige : http://www.ebay.com/itm/271675421532?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale pærer som gir samme farge/kelvin som ringene i en 2013 f01 da? Og når jeg kikka foran dekket foran så så det ut som en luke der. Er dette en enkel sak å få skiftet selv, pærene altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...