boost Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 men hva velger folk i grøftelys, xenon eller led. gir led dårligere lys enn halogen? xenon gir kansje for mykje lys , blender ein del. kompis vil ha xenon eg vil prøve led (mindre problem vil eg tru) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Höen Xenonmatch er ok pærer for å matche xenon i grøftelys. Selges i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Har du tips til grøftelys pærer til e60? Tenkte å kjøpe på ekstralys.no, men litt usikker på hva jeg skal velge, lyst på noe som matcher fargen på xenon i hovedlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har du tips til grøftelys pærer til e60? Tenkte å kjøpe på ekstralys.no, men litt usikker på hva jeg skal velge, lyst på noe som matcher fargen på xenon i hovedlyktene Jepp si 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Den forstod jeg ikke Edit: Tok den nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Reef89 har Ikkje svar på det eg spørte om:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 men hva velger folk i grøftelys, xenon eller led.gir led dårligere lys enn halogen? xenon gir kansje for mykje lys , blender ein del. kompis vil ha xenon eg vil prøve led (mindre problem vil eg tru) LED blir jo bare mer og mer vanlig fra frabrikk og xenon er på vei ut, slik som xenon overtok halogen. Jeg kommer nok aldri til å gå tilbake til hverken xenon eller halogen. Er bare spørsmål om litt tid før LED er like kraftig som xenon og halogen. Foreløpig så er det mindre lys, men mye finere farge og blender heller ikke møtende i mørke for eks. Føreløpig er jo LED bare drl lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 The Retrofit source driver med et D2S led prosjekt. Fortsatt på produksjonsfasen men høres veldig spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Takker for svar:) Ja det hadde vore tøft med led til d2s pærene. Men hva med xenon ballasten:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Etter min erfaring med ettermonterte xenon så er ballastene noe crap, varer ikke lenge. Koblingene er ikke tette for bilvask. Ballastene ruster. Derfor begynte jeg med led som ba på mindre problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-LED-MARKER- ... 4170125750 nokon som har testa dessa? ska ikkje flimmra ved oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Da har eg fått montert cree 25w led i grøft. Feilmld å flimring i oppstart:/. Står at det ikkje ska bli feil. Å monterte led 25w i ae ringene. Feil melding der å. Flimring , jævlig disco lys. Motstander her å der . Fack!! Led i grøft lyser vel 0,5 m fram berre.. Nei fan ska jaggu kjøpe xenon igjen eg.. Veldig skuffa .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Kunne fortalt deg alt det der.. Men flimring blinking går jo an å fikse. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Må ein ta vekk pæresjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 men hva velger folk i grøftelys, xenon eller led.gir led dårligere lys enn halogen? xenon gir kansje for mykje lys , blender ein del. kompis vil ha xenon eg vil prøve led (mindre problem vil eg tru) Lever du i den tro at grøftelys lyser såpass langt at du har nytte av det under vanlig kjøring? Kommer du med xenon i grøftelysene som ødelegger nattesynet mitt får du fullyset i retur... Synes det er utrolig respektløst av alle dere som kjører med skarpe xenonlys i grøftelysene(spesielt i kombinsjon med nærlys og ikke parklys). Kraftig grøftelys ødelegger både deres eget og de dere møter sitt nattesyn og er ikke i nærheten til å lyse så langt at det har noen funksjon i hastigheter over 50km/t. Grøftelys er utelukkende for utseendet sin skyld. Er veldig glad det har kommet såpass mye bra LED for det lyser ikke så kraftig som mange av de ulovlige xenon-kitene og ser like hvite og fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå