Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Oi, har ikke fått med meg at jeg har fått svar her:) Men hva tror du om 20w AE? Bare bull? Synes Mtec blir litt for dyre.. Men taper selvsagt mer på og kjøpe 3 par jeg ikke blir fornøyd med:) Tror nok du er fornøyd med 20w ja, men husk å kjøp pærer som kun har en stk. SMD Diode. Vet om flere (inkl. meg selv) som har kjøpt 10w & 20w med opptil 5stk. dioder i pæren og det er bare crap hele greien, da etter noen dager virket kun 3 av 5 osv. + at de 6w jeg bruker den dag i dag var faktisk sterkere på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Så CREE med 4 pærer er bare noe tull? Får prøve og finne noen med 1 pære da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Etter min erfaring så ja Men legger ikke alle under kniven da så klart. Men uansett det blir bedre lys med en stk. enn flere fordi med flere så vil lyset blir mer spredt og det svekker lys kapasitetet frem til ringene for pæren skal lyse "inni et hull" (E60 hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Oi, har ikke fått med meg at jeg har fått svar her:) Men hva tror du om 20w AE? Bare bull? Synes Mtec blir litt for dyre.. Men taper selvsagt mer på og kjøpe 3 par jeg ikke blir fornøyd med:) er helt fantastisk lys i mtec, ville ikke brukt noe tid på og leite etter andre. greit nok de koster litt, men syns helt klart de er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 har da fått montert inn led pærene og er litt fornøyd og litt ufornøyd med resultatet pærene står på en e36 stasjonsvogn bilder er tatt med mobil. ikke beste kvaliteten ryggelys ble jeg egentlig ganske fornøyd med, go å rygge med selv med m3 speil som er relativt små: også er det hovedlys framover, som jeg er utrolig misfornøyd med, selv om det sku være 80w men over til utseende så matcher de angel eyes så godt som perfekt:) grøftelysa er noe av det som egentlig forundra meg mest med tanke på styrke, og som det ble nevnt tidligere i tråden, ingen prob å kjøre med park å grøft i bekmørket, matcher også angel eyes perfekt noen som har innspill til hvordan forbedre hovedlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Etter min erfaring så ja Men legger ikke alle under kniven da så klart. Men uansett det blir bedre lys med en stk. enn flere fordi med flere så vil lyset blir mer spredt og det svekker lys kapasitetet frem til ringene for pæren skal lyse "inni et hull" (E60 hvertfall) Ok, så da er disse "dårlige"? Har ikke fått testet / byttet angel pærene enda. Link:http://www.e92-lighting.com/bmw-angel-eyes-led-cree/dtec-h8-led-angel-eyes-v7-64w/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleand14 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 hei, har e90 2006 mod, skulle bytte til led cupe lys, men perene fungerer bare i 1 minutt eller 2 så blir 1 eller begge lysene sluket og jeg må ta ut og inn nøkkelen for å få lys i de igjenn, noen aning om hva som kan være problemet ? kompis har samme bil bare e91 men funker fint på hans bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Noen som har gode bilder av Mtec og xenon i grøftelys? Har xenon i grøftelys nå, 6000k tror jeg det var(?). Har tint lyktefilm og håpte den vill dempe lyset litt.. Men di lyser utrolig sterkt og litt blåaktig iforhold til AE pærer ( Billig type)Er det evt. mulig og montere noe på xenonpærene som gjør at di lyser svakere:)? Har ikke behov for så sterkt lys men vil helst at det skal matche. Har hatt mørkere lyktefilm og da ble det bra, men var ikke pent med helt sorte grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Ligger en film her om kjipe ae vs mtec Skal du matche de 100% slik som mine er så må du droppe alt som heter halogen eller xenon i grøft. Hjelper heller ikke med "super hvite" halogen Selv prøvd med både super, extreme & total hvite, men er likevel for gulaktig. LED har helt annen farge. Men tror xenon på 5000k vil være ganske så greit, etter jeg så bilder på ett annen forum for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Har 6000k xenon. Mtec blir vel vertfall 1500 kr Sliter ikke med at xenon ikke er sterke nok, eller at lyset ikke er hvitt nok, men sliter som sagt med at det ikke matcher nok Finnes det hetter man kan tre på xenonpærer/pærer for og dempe lyset? Vil det evt. hjelpe med en tusj eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Har 6000k xenon. Mtec blir vel vertfall 1500 kr Sliter ikke med at xenon ikke er sterke nok, eller at lyset ikke er hvitt nok, men sliter som sagt med at det ikke matcher nok Finnes det hetter man kan tre på xenonpærer/pærer for og dempe lyset? Vil det evt. hjelpe med en tusj eller noe? Men det er nok en investering om du ikke angrer på når du får testet pærene selv;) Ingen aning, men tillater meg å tvile på at det finnes silikon heter som tåler så sterk varme. En tusj vil vel kanskje lage røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Men det er nok en investering om du ikke angrer på når du får testet pærene selv;) Ingen aning, men tillater meg å tvile på at det finnes silikon heter som tåler så sterk varme. En tusj vil vel kanskje lage røyk? Ja fryktet egentlig det.. Vet du om man får tilsendt som gave mtec pærene? Hadde vert fint og slipt mva ivertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Ja fryktet egentlig det.. Vet du om man får tilsendt som gave mtec pærene? Hadde vert fint og slipt mva ivertfall:) jeg betalte ikke noe mva på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hei. Vurderer å kjøre US-DRL på E46'n. Altså sånn: Dette opplegget er vel sånn at fjernlyspæra(H7) lyser på 40% styrke tror jeg. Ønsker at fargen skal være såpass hvit/xenonaktig som mulig. Problemet er bare at disse vil bli veldig gule med standard H7 pærer(som på bildet). Blir vel gule selv om jeg får tak i noen "Xenonmatch"-pærer siden de kjører på såpass lav styrke!? Så vurderer noe LED. Prøvd å google litt, mange i statene kjører med LED pærer som DRL. Eneste jeg tenker på er jo faktisk når jeg skal bruke fjernlyset. Det vil vel være helt ubrukelig med LED pærer? Har dog "Bixenon", der nærlyset justerer litt og hjelper til som fjernlys. Men vet ikke om dette holder, eller om fjernlyset vil bli veldig redusert. Noen tips, forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Lillevik Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Åssen sokkel er det på ryggelys på 2000 E46? Og hva anbefales for BRA sikt bakover her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå