Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hoff merker nesten jeg fikk hjerteinfarkt istad..

Jeg søkte på MTEC V3 på ebay, og så de som kosta rundt 1000-1300 hadde 12W mens den jeg kjøpte til 750kr var bare 6W..

Var nesten sikker på jeg hadde kjøpt pærer som var dobbelt så svake men så hevder de 6x2 = 12 Watt sett.. Så kanskje ikke det er så ille likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mtech nå, og hadde før noen jallapærer til 100 kr levert på døren.. Vil si at om man ikke er langt over middels int. i angel eyes får du mye mer for pengene med settet til 100 kr. Mtech var sterkere men ikke 10 ganger bedre:P

At de er 10 ganger bedre er vell å ta altfor mye i. Men at de er sterkere er jo hele poenget ;) + at mtec sine er ikke bare sterkere, men har bedre konstruksjon i forhold til jalla pærer til noen 100 lapper.    Bedre levetid, ingen flimring osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di pærene jeg har nå er det altfor mye grønnt i.. Skjønner det ikke helt for reef89 har di samme.. Får vell kanskje kjøpe meg mtec jeg også :smile:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det var rart  :-k   ..mine har ikke ett snev av hverken grønt eller blått lys. (har ikke mtec selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse engasjerte folk og en hel verden av forskjellige pærer!

Etter det jeg leste her var det en som anbefalte disse ( http://www.ebay.com/itm/360774708114 ) til tåkelys, og skulle gjerne hatt noen nye hvite angel eyes også..

Noen som har noen tips til angel eyes pærer til en 2006 1-serie E87 prefacelift?

Linken din funker ikke :)

Men tips til angel eyes står på s. 1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vist en liten feil der, men fikk fikset linken med tåkelyspærene nå.

Litt forvirrende, men om jeg forsto riktig skal de angel eyesne på denne linken passe min bil?  http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-12W-V3-LED-ANGEL-EYE-BULBS-BMW-E39-E60-E65-E66-E83-X3-E53-X5-/120966358893?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1c2a28276d&vxp=mtr

Og er de virkelig verd 1250kr ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...