Haukefer Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Vet ikke hvor mye frakten kommer på da, var en kar på forrige side så betalte 782,- inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Vet ikke hvor mye frakten kommer på da, var en kar på forrige side så betalte 782,- inkl frakt Takk for link. Leste litt ekstra nøye bakover i tråden her nå og ser en del har bestilt disse. Da lurer jeg på det samma som en annen en.. på de som koster over 1000-lappen har 12w, mens de du sendte link til nå hadde 6w... men er det 6w pr pære =12w? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Hmm, si det ja.. Du kan jo sende en mail til selger å spørre? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Bestilte meg sånne 80w nevnt i førsteposten her, for et par dager siden satser på det blir bra. Angel eyes kjøpte jeg noen random på ebay(de jeg fant med høyes watt) til 530D'n, fornøyd jeg. Finnes sikkert noen som lyser bedre men. Ikke tatt noen bilder av dem, men her var nærmeste. er med Xenon på men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Hmm, si det ja.. Du kan jo sende en mail til selger å spørre? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Sendte mail til selger. Dette er de samme pærene som de andre selgerne selger. 6w x2 = 12w! Da ble det bestilling på meg også Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Er det noen her inne som vet om noen bra skiltlyspærer (som lyser bra/sterkt) til BMW e46 touring?? 38mm lang og kontaktpunk i begge ender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Noen som har link til pærer til angel eyes på min e91 lci 2010 modell ? Har hvite pærer i nå som er kjøpt på GS, men så idag en som hadde mye sterkere angel eyes enn meg å lurer på om det er kommet sterkere og bedre nå den siste tiden , mine ble kjøpt for noen mnd sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Noen som har link til pærer til angel eyes på min e91 lci 2010 modell ? Har hvite pærer i nå som er kjøpt på GS, men så idag en som hadde mye sterkere angel eyes enn meg å lurer på om det er kommet sterkere og bedre nå den siste tiden , mine ble kjøpt for noen mnd sia.. Se s. 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 [url=http://m.ebay.com/itm/221346817215?nav=SEARCH] Vet ikke hvor mye frakten kommer på da, var en kar på forrige side så betalte 782,- inkl frakt Meg tenkte du på ja? Stemmer det, etter mye leting på ebay fant jeg en selger som holder til i Ungarn tror jeg, men som er tysk. Og han var desidert billigst. Noen oppfører MTEC V3 12W, men da skriver de inni annonsen at det er 2 pærer der ene er på 6W. Noen skriver 6W men at det blir 12W totalt. Var redd jeg hadde kjøpt en lavere effekt utgave og derfor det var billigere. Men det er samme produktet uansett pris. De ligger mellom 700kr (billigste jeg fant, uten frakt, 50kr ca for frakt men valuta går opp og ned) og prisklasse helt opp til 1300kr! Bare å gå for billigste. Samme produktet. Enkelte selgere tjener jo uansett fordi det er så mange annonser fra samme selger, og enkelte gidder ikke prøve å søke seg frem til lavest pris engang. Men bare vær obs det kan være LAANG tid før du får det i posten. Jeg bestilte 09.02.14 og har enda ikke fått det. Tok kontakt med selgern og han sa at dette skyldes MTEC lageret gikk tomt. Men skulle sende IDAG faktisk med DHL Express. Hvis man går å venter og forventer det kommer i posten innen en uke (som meg) som er vanlig med ebay sendinger, må du smøre deg ekstra mye med en boks tolmodighet. Blir morro og se når jeg får det, på ebay stod det at estimated shipping var innen 11. Mars, så der kan dere se Haukefer og ruberhai reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Skal bestille Mtec pærer jeg og til min. Spent på resultatet.. Dei jeg har nå eg for mye grønt i.. Eneste på dette bilde ser det passe bra ut.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Det jeg ikke kunne finne noen link til på s.1 var canbus pærejekk motstand (til grøftelys)... Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Det jeg ikke kunne finne noen link til på s.1 var canbus pærejekk motstand (til grøftelys)... Noen som har erfaring med det? http://www.ebay.com/itm/2-HB3-HB4-Car-Turn-Signal-LED-CANBUS-Load-Resistor-50W-for-BMW-Audi-/111220895535?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19e5482f2f Erfaringsmessig i flere år så kan jeg si at den er noe drit rett og slett. Opplevde kanskje at den fungerte i noen mnd. mens noen røk etter bare uker. Etter nærmere sjekk på motstanden som var defekt ser jeg at koblingen til selve motstanden smuldrer opp av vann fra for eks vasking av bil (noe jeg gjør ofte) ,ruster og tilslutt mister forbindelsen. Så kod vekk pæresjekk vist du har muligheten!! se diagnosetrården om folk i nærheten kan gjøre det for deg. Vist ikke så kjøp flere motstander samtidig da de ryker heletiden (tåler nesten ikke vann) og se montering tips på s. 1 så du ikke får smelteskadet på ting. ruberhai reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Noen som har prøvd disse "plasma"LED AE? Forskjell mellom CCFL, LED og "plasma"LED. Opprettet en liten tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Har nå bestilt 4300k xenonpærer til grøftelys for og sjekke om det kanskje kan bli 100% match mellom mtec AE og xenon på e39:) Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hei. Noen som vet om disse passer til min E91 07mod? Venstre angel eyes pære er røket så må ha ny. Har ikke led fra før men vil gjerne ha det, mye finere! http://www.ebay.com/itm/Hot-White-2x-6W-BMW-Angel-Eyes-E90-E91-High-Power-LED-Lights-Bulbs-/141187509230?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20df6e6bee&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå