Reef89 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 De skal paase ja, står også på s. 1 hvilke som passer til hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Dette her ble jo konge da I og med at det var andre svakere angel eyes som allerede stod i, trengte jeg ikke engang å legge opp kabel, bare plug&play Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Ja mtec skuffer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Det var ikke like sterkt som de gangene jeg hadde Umnitza Predator Orion V2, men nå syns jeg egentlig denne styrken er midt i blinken. Først ble jeg litt skuffet selvom jeg så de var hakket lysere enn de jeg hadde. Så skjønte jeg at Orion V2 var egentlig altfor kraftige! MTEC V3 er jo helt greit synlige i dagslys, Orion V2 er bare enda sterkere her. Poenget er at Orion V2 var så kraftige at det ble en altfor tjukk lysstråle. Med MTEC V3 så får man kanskje ikke samme styrken men den er mer enn bra nok, og ringen er ikke for tjukk og den bevarer også utseendet til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Fikk mine MTECH V3 i posten idag jeg også.. Skal få lakt ut video/bilder når jeg får montert de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Tok noen bilder etter jeg var ferdig og montere Nå har jeg ett skikkelig drittkamera bare så det er sagt:P Venstre er de forrige og høyre side er MTEC V3. Det kan være vanskelig å se men de er faktisk kraftigere i real life. På bildet ser de gamle ut slik det "burde være" og MTEC V3, "litt for mye" som Orion V2. Dere vet jo ossen det er med kameraer og drit;P Gamle MTEC V3 Sannheten er at de gamle i virkeligheten er utrolig svake og sjenerte selvom det kan se ut som en godt opplyst lysring. Mens MTEC V3 ser ut som er altfor mye lys, men har jo med kamera å gjøre. Det er når lysringen på bildet nesten blir EN strek man skjønner at det er passe kraftige angel eyes Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinjder Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Her ett sett med de nyeste h8 AE pærene tilsalgs og et sett med hb4 led 80w pærene om noen trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Fikk tatt bedre bilder i dag og dette stemmer mye mer overens med slikt det ser ut i virkeligheten Utrolig rart hva bare det å skru på blitz gjorde Close up Hele bilen Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Lurer på det samme jeg og, men da til en facelift touring Ba15s sokkel. http://www.aliexpress.com/item/2x-1156-BA15S-Double-CREE-Q5-12W-LED-Bulb-Car-Wedge-Reverse-Lamp-Lights-DC-12V/1032345581.html Jeg bestillte disse, lyser VELDIG bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Er det noen her som vet om det er verksteder i Stavanger som utfører "retrofit" av angel eyes tilsvarende det som OSSdesigns gjør, med full blackout? Her er siden deres: http://www.ossdesigns.net/services.html Jeg vil helst unngå å måtte demontere selv og sende lyktene til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 noe som vet om det er kommet e-merkede led pærer? eller får man mangellapp av bt om man blir stoppet? -hvordan forholder bt seg til dette med led ? vet de er blitt nøye på det med xeon (og det er forsåvidt bra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 noe som vet om det er kommet e-merkede led pærer? eller får man mangellapp av bt om man blir stoppet? -hvordan forholder bt seg til dette med led ? vet de er blitt nøye på det med xeon (og det er forsåvidt bra) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 nå kjenner jeg at jeg blir bra oppgitt kjøpte H8 pærer led til X5 en ble bare lys i den ene ringen. kjøpte ei pære som hadde to fjærer som skulle være bra. kjønner ikke hva som blir gjort feil her trenger link eller nope hjelp på hvor jeg kan få tak i noen pærer som funker Beklager at jeg klager på dette forumet men blir jo helt matt, 1500 kroner har røket med i forsøkende så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Regner med du har sendt mail eller sagt i fra til selger at pæren er gåen, slik han han sender deg ny Vis de er kjøpt på ebay så er det nok 99,78% sjangs for at du får ny pære så lenge du har kjøpt av en seriøs selger som har over 97% positive karakterer. Selv kjøper jeg kun fra folk som har det og de fleste tilfeller 1års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå