Freakshow Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Har xenon i grøftelysa Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Kjøpte noen H8 32w cree leds til ringene, men lurte på hvor dere putter motstanden hen? Denne er kjent til å bli meget varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Kjøpte noen H8 32w cree leds til ringene, men lurte på hvor dere putter motstanden hen? Denne er kjent til å bli meget varm. Blir ikke så varm den til ringene, men til grøftelys blir den så varm at den smelter plastikk. Den boksen til ae kan du legge inni lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Har et spørsmål her.. Monterte nettopp 80w cree led pærer i grøftelysene mine, men får sånn "flimring" i lysene på en måte.. går fint å se men veldig svak flimring på en måte må eg ha motstand på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Har et spørsmål her.. Monterte nettopp 80w cree led pærer i grøftelysene mine, men får sånn "flimring" i lysene på en måte.. går fint å se men veldig svak flimring på en måte må eg ha motstand på? Flimrer svakt og Blinker ved oppstart? Får du feil melding når du tar ut en av pærene og starter bilen? Isåfall så trenger du motstand, eller kode vekk pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Jepp det er akkurat det de gjør.. Nei har ikke sett om eg får feilmelding men kan sjekke. Takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Vill bare takke for all hjelp. ringene lyser Bright white og er super fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Fikk montert led i ryggelysa i dag.... Ble ganske fornøyd. Før Etter 2 pieces of 7.5W High Power SMD Plasma LED Projector Light Lamp bulb 6000K xenon white color temp. light Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Men fikk beskjed om at pærene var gåen da men :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Ja, må vel deaktivere pæresjekk for de pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har du utstyr til det Otis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har du utstyr til det Otis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Ja, egentlig så har jeg det. Men NCS har jeg ikke lært meg enda og den der BMW scanner virker ikke. Har ikke hatt tid til å satt meg inn i tingenes tilstand enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå