Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, bedre og finere lys finnes ikke :) Husk å ikke plasser motstanden på plastikk. (se mitt tips på s. 1) og kjøpe flere motstander samtidig, de er forbruksvare og ryker fort. Noe drit rett og slett. Tåler ikke vann heller. Litt leiting på ebay så finner du motstander 2stk til en 20-40kr inkl. frakt.

Takk skal du ha for all hjelp!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått det riktig så legges den på først så sakl det tapes? For det varmeskjoldet har ikke lim på seg!

Det er riktig, husk og at sølv siden er utover. Tapes rundt motstanden, stripses etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heilo! jeg bestilte de 80W led pærene i h8 til bilen :) meeeeen de driver å flimrer når bilen går, er dette fordi jeg ikke har deaktivert pæresjekken? eller er det feil med pærene?

99% sikkert fordi du ikke har deaktivert pæresjekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De LED pærene på bilde nr 8 på 80 W blir ikke de veldig varme ved bruk i tåkelys ? er litt skeptisk. 

Litt varme blir det uansett  :) ... Da er jeg heller mer skeptisk til originale halogen pærer som blir så varm at en ikke engang kan holde fingen rundt pæra når den er på, det kan vi med LED pærene ;)

Og btw folkens, den åttende pæren har jeg nå brukt i min bil siden 5/12-13 og absolutt ingen problemer, lyser like fint den dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er litt skuffet over lys styrken på de :P hadde nesten forventa type xenon styrke men teknologien er vel fortsatt ikke helt der enda :)

Foresten det har ikke kommer noen råere utgaver av 80w enda? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt varme blir det uansett  :) ... Da er jeg heller mer skeptisk til originale halogen pærer som blir så varm at en ikke engang kan holde fingen rundt pæra når den er på, det kan vi med LED pærene ;)

Og btw folkens, den åttende pæren har jeg nå brukt i min bil siden 5/12-13 og absolutt ingen problemer, lyser like fint den dag i dag :)

Bestilte et sett av disse så det skal bli spennede å se hvordan det blir på min E60. Må vel kanskje også skaffe motstander ellers så lyser pæresjekken hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Noen som har bytta interiør pærene i en BMW 520d 2008 stasjonsvogn før? Noen som vet hva slags pærer jeg trenger og hvor mange av hver evnt?

Kjøp kit.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=bmw+e60+2008+interior+light&_osacat=0&_from=R40&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+e61+2008+interior+light&_nkw=bmw+e61+2008+interior+light&_sacat=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...