Santinho7 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Ja, bedre og finere lys finnes ikke Husk å ikke plasser motstanden på plastikk. (se mitt tips på s. 1) og kjøpe flere motstander samtidig, de er forbruksvare og ryker fort. Noe drit rett og slett. Tåler ikke vann heller. Litt leiting på ebay så finner du motstander 2stk til en 20-40kr inkl. frakt. Takk skal du ha for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 159.- er no ikke så gale? for 22 x 60 cm. http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Eksosror/Varmeskjold-79449/ tapet den bare rundt motstanden. Hvis jeg har forstått det riktig så legges den på først så sakl det tapes? For det varmeskjoldet har ikke lim på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Hvis jeg har forstått det riktig så legges den på først så sakl det tapes? For det varmeskjoldet har ikke lim på seg! Det er riktig, husk og at sølv siden er utover. Tapes rundt motstanden, stripses etc. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 heilo! jeg bestilte de 80W led pærene i h8 til bilen meeeeen de driver å flimrer når bilen går, er dette fordi jeg ikke har deaktivert pæresjekken? eller er det feil med pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 heilo! jeg bestilte de 80W led pærene i h8 til bilen meeeeen de driver å flimrer når bilen går, er dette fordi jeg ikke har deaktivert pæresjekken? eller er det feil med pærene? 99% sikkert fordi du ikke har deaktivert pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 De LED pærene på bilde nr 8 på 80 W blir ikke de veldig varme ved bruk i tåkelys ? er litt skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Led skal vel ikke gi fra seg no særlig varme? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 De LED pærene på bilde nr 8 på 80 W blir ikke de veldig varme ved bruk i tåkelys ? er litt skeptisk. Litt varme blir det uansett ... Da er jeg heller mer skeptisk til originale halogen pærer som blir så varm at en ikke engang kan holde fingen rundt pæra når den er på, det kan vi med LED pærene Og btw folkens, den åttende pæren har jeg nå brukt i min bil siden 5/12-13 og absolutt ingen problemer, lyser like fint den dag i dag Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Må si jeg er litt skuffet over lys styrken på de hadde nesten forventa type xenon styrke men teknologien er vel fortsatt ikke helt der enda Foresten det har ikke kommer noen råere utgaver av 80w enda? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Litt varme blir det uansett ... Da er jeg heller mer skeptisk til originale halogen pærer som blir så varm at en ikke engang kan holde fingen rundt pæra når den er på, det kan vi med LED pærene Og btw folkens, den åttende pæren har jeg nå brukt i min bil siden 5/12-13 og absolutt ingen problemer, lyser like fint den dag i dag Bestilte et sett av disse så det skal bli spennede å se hvordan det blir på min E60. Må vel kanskje også skaffe motstander ellers så lyser pæresjekken hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 BAre å få koda vekk pæresjekken Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Hei. Noen som har bytta interiør pærene i en BMW 520d 2008 stasjonsvogn før? Noen som vet hva slags pærer jeg trenger og hvor mange av hver evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Hei. Noen som har bytta interiør pærene i en BMW 520d 2008 stasjonsvogn før? Noen som vet hva slags pærer jeg trenger og hvor mange av hver evnt? Kjøp kit. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=bmw+e60+2008+interior+light&_osacat=0&_from=R40&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+e61+2008+interior+light&_nkw=bmw+e61+2008+interior+light&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ja tenkte det, men ser ut som det er kun til sedan:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå