Stoppie_Master Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Håpet var å finne h7 pærer jeg kunne sette i original-lyktan. Og der lyset er så bra, at det blir bedre enn halogen. Men man får vell bare kjøre videre. Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Noen som vet hvilken sokkel som er på grøftelys til E39 facelift (de runde grøftelysene)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Noen som vet hvilken sokkel som er på grøftelys til E39 facelift (de runde grøftelysene)? h8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 (endret) Det er runde lykter på både på standard fanger og m tech fanger facelift. M tech har HB4. Standard fanger har H8. Endret November 15, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Takk for tilbakemeldinger. Dette er facelift uten M, så da ble det H8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Noen som har prøvd Lux sine Led H8 160 til AE som kom tidligere i år? http://www.luxangeleyes.com/products/lux-h8-160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Noen som har prøvd Lux sine Led H8 160 til AE som kom tidligere i år? http://www.luxangeleyes.com/products/lux-h8-160 Har ikke prøvd, men det ser jo lovende ut. Synd de ikke har blitt prøvd E60, da det er det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Litt problemer med å bestemme meg her. Står mellom MTEC, LUX og DTEC. DTEC har akkurat kommet med sin V12 som ser ut til å være veldig lyssterke. Men etter å ha gjort litt research kan det virke som de har hatt en del barnesykdommer opp igjennom versjonene sine. Så litt usikker på hvor holdbare disse er sammenlignet med de andre to ? Leser også at en del har problemer med at LUX sine pærer flimrer under oppstart og slukking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Kjører selv Mtec, kjempe fornøyd med pærene. Hatt dem vel ett år nå. Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Endret Desember 27, 2015 av Haukefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Leser også at en del har problemer med at LUX sine pærer flimrer under oppstart og slukking. Det er vel også kun MTEC som har klart å ikke få blinking under oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Litt problemer med å bestemme meg her. Står mellom MTEC, LUX og DTEC. DTEC har akkurat kommet med sin V12 som ser ut til å være veldig lyssterke. Men etter å ha gjort litt research kan det virke som de har hatt en del barnesykdommer opp igjennom versjonene sine. Så litt usikker på hvor holdbare disse er sammenlignet med de andre to ? Leser også at en del har problemer med at LUX sine pærer flimrer under oppstart og slukking. Jeg har AE fra ekstralys, de flimrer heller ikke under oppstart eller slukking av lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Hei, ser at noen på FB skriver at mtec pærene deres ødela lysmodulen, kan dette virkelig stemme? Tenker da Mtec AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Det kan jeg aldri tenke meg. Sammenlignes med å tro at nissen finnes. Det er nok andre årsaker. Selv har jeg ikke det på min bil pr dags dato, men flere her inne har kjørt med disse i flere år. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Heller større sjanse at di ikke har tatt igjen lokket til lykta skikkelig og det kom inn vann som igjen ødela moduler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSW Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Har for salg anbefalte pærer fra post #1. MTEC V3 H8 angel eyes pærer: http://bimmers.no/topic/804889-mtec-v3-h8-p%C3%A6rer-selges/ Pære nr 8 av typen H8 og HB4: http://bimmers.no/topic/804890-4-stk-nye-80w-led-h8-p%C3%A6rer-selges/ http://bimmers.no/topic/804891-2-stk-nye-80w-led-hb4-p%C3%A6rer-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå