tobiastorvik Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Dobble ruter er enklere å knuse enn standard ruter. De har jo et lag med luft i midten. Vet ikke helt om E32 kom med skuddsikkert glass jeg? E39 kom jo med 540protection. Tung og sikker. Tror nok ikke dette er thermopan ruter, er nok som frontruten Att dem er enklere å knuse kan være, men det vil jeg nok ikke finne ut av enda Eneste grunnen til att jeg har montert dem er fordi jeg vil fjerne støy, OG for att det er jævlig stas med ruter som stikker seg ut av mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Og ang vekt av bilen så vil dette stå stilt.. Tenker først og fremst da på el.stoler ,el.rattstamme ,dobble ruter, el solgardin , softclose osv. Nå kommer den tunge automatkassa vekk fra bilen med sine 128kg. Denne blir erstattet med en 6trinns manuell kasse på snaue 60 kilo. Aldri i verden om vekta på bilen overskrider "orginal" vekt. Uansett hvordan man ser på dette vil det alltid være en tung slede og blir heller aldri noen form for banebil. Kunne tenkt meg en tur på vekta bare for å sjekke hvordan jeg står, men får heller ta det til våren med ny motor og kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Bilen din har blitt helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Bilen din har blitt helt rå! Takk for det mate! Er temmelig deilig å ta ting til nye nivå.. Nå gjenstår det: softclose, el bakseter ( har dei ), motor og gir, lakk...greit, blir aldri ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 softclose?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Jeg slenger meg på wicky, softclose?!?! Forresten, jævlig fin brakke. Misunnelse herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Lurer på om vi ikke har men en av Norges fineste og råeste E32 her Rått med slike oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 softclose på bare bagasjeluke eller alle dørene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Takk gutter! Blir varm jeg nå Softclose ja, dette er en orginal del som kommer når som helst. Er automatisk lukking av bagasjeluka Er komplett modul med låsekasett og modul Kommer med bilder av monteringen og video av funksjonen når dette er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Når man har bmw må en også ha detailing produkter. Her er min "lille" samling : Kom litt idag også : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Rett og slett vakker den e32'n din Interessant å lese om oppdateringene dine. Blir spennende med den nye motoren og girkassa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Rett og slett vakker den e32'n din Interessant å lese om oppdateringene dine. Blir spennende med den nye motoren og girkassa da Takk for det! Kjekt den faller i smak såg bilen din på gs-treffet og må si den var veldig flott! har vurdert e38 selv,men er ett par rundt om så må finne noe så stikker seg ut, som din Motor blir hentet nå i august og blir noen flotte mnder med skruing og stelling Er tråssalt en ganske stor operasjon som skal gjøres så skal gjøres rett første gang uten feil Men en ting er sikkert : ALDRI mer bmw med automat kasse, makan til dritt skal du leite lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Jeg har fått meg softclose og el.nett til hatthyllen min idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Slenger meg på de over her i beundring av bilen din, utrolig flott! Liker at du spekker den med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Slenger meg på de over her i beundring av bilen din, utrolig flott! Liker at du spekker den med utstyr Takk for det! håper den faller i smak Utstyr er kjekt! spesielt når alt ligger klart i bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå