Sjøbuse Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Rå lyd har ikke vurdert walbro gst450 istedet for bosh pumpa? Leverer mer enn bosh pumpa å passer og i tanken Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 450 er jo litt overkill. er er ikke vits å slenge nedi en monster pumpe når jeg egentlig ikke har bruk for mer enn det en bosch pumpe leverer. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 jaja, bestillte walbro 400 pumpe fra NAI racing.. satser på at den leverer nok bensin viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Rå bil! Sprø lyd D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 da er alle kompressor delene kommet i hus, så får vi se når montering begynner. håper å få det ferdig ila sommerferien. har en annen bil som trenger litt omsorg og kjærlighet, den skal få litt tid den og. williamwiers, Freakshow, sAlnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Hvordan er det med bilen nå som du har kjørt litt med 4,9 liter'n? Alt bare bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 er helt supert å kjøre med s62. ikke noe tull har dukket opp. motoren er eneste rette i dette karosseriet, mener jeg har ikke tenkt noe mer på kompressor monteringen, styrer på med bil nr 2, sveising av smårust og lysmontering. Freakshow, Thundercoil og Sjøbuse reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 presse montert neste blir å montere walbro 400 bensinpumpen.. må bare kjøre tanken tommere, står med full tank nå bimmerole94 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Håper på en 0-100 video snart her når alt er på plass Skal pressen og godkjennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 nei det gidd eg ikke godkjenne pressen? morsom du. orker ikke tyskland og TUV.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Nå, D.Toft skrev: nei det gidd eg ikke godkjenne pressen? morsom du. orker ikke tyskland og TUV.. Hahah, er vel kjekk å kjøre til Tyskland med den der. Du får jo godkjent det meste så hadde vel ikke blitt noe problem kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 For et beist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 kan desværre ikke dokumentere at karosseriet tåler 560hk og 625nm (ESS oppgitt effekt og NM), så sliter litt der gabz: ja er helt ok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå