Tsf Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Syntes det er penest med prefacelift lykter foran, men han vær enig i at det hadde blitt bedre med facelift lykter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Venter på at noe epoxy på gulvet i verkstedet skal bli klar nå. Så skal jeg få inn e39en å skifte litt forstilling deler osv. Deretter blir det eu-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 BMW hjørnet divad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 LIKAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 LIKAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Da var 7serien solgt, og jeg er på jakt etter vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Er vel på tide med en liten utdatert her. Har bytta diverse forstillingdeler, skiftet veivhusventilasjon og satt bilen i original stand, til EU kontrollen. Etter den ble EU godkjent, så var det på med senk og felger osv. igjen. Slenger med ett par bilder av bilen, hvordan den står nå. Blir nok justert ned litt foran, muligens litt bak også. 😀 Har også kjøpt meg rustfri bakluke. Men trenger lakk. Blir antageligvis M fanger bak også i samme slengen StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Da har jeg fått tak i rustfri bakluke, og handla Mtech bakfanger. Må bare få tak i rustfri glassluke, så blir det lakkering av div. Deler Freakshow og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Justerte ned bilen litt foran idag. Litt å gå på fortsatt, skulle kanskje vært justert litt ned til, foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 syns det virka som en fin høyde nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Pent som det var nå, ja Kanskje en cm til opp foran, bare. Men så er ikke jeg noe fan av tuck-stance da, så er nok veldig delte meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Rå som vanlig, synes det var perfekt høye Skulle aldri solgt Style 95ene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 16 timer siden, Freakshow skrev: syns det virka som en fin høyde nå! Er jo for så vidt grei brukshøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 13 timer siden, Gabz skrev: Pent som det var nå, ja Kanskje en cm til opp foran, bare. Men så er ikke jeg noe fan av tuck-stance da, så er nok veldig delte meninger! Takker Vil ikke tucke slik at felgkantene stikker opp i hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå