Henrik... Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Rimelig klar for å se den ferdig senka ute i sola nå selv Når den er ferdig blir det en skikkelig photoshoot med bilen Takker for respons, er da det er morsomt å legge ut bilder her. Er så mye E36, så ikke like lett å skille seg ut, men jobber med saken angående salg så er det ikke noe hast nå nei klar for å se denne "ferdig" sånn jeg vil ha den, det inkluderer litt mer stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Dette blir tøft , gleder meg til å se den nede på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da er det endelig klart for noen bilder til dere! Har kjørt med bilen sånn noen dager, men ikke fått tatt skikkelige bilder før i dag. Rakk ikke finne noen god location for bildene, men det ordner jeg en annen dag i ferien tenker jeg Coiloverne er skrudd i bunn foran, og det er lavt nok for meg. Skal nok kjøpe en leppe som bygger litt lenger ned foran. Har også bestilt litt smådill som er på vei fra diverse land as we speak Den subber i det meste, så gidder ikke fjerne hjelpefjærer osv, det er tross alt en M3, som til tider kjører fortere enn 70km/h EDIT: Liker egentlig bedre uten senterkopper, men hadde de på når jeg vaska, og glemte å ta de av igjen! Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Tøffeste BBShjulene som er laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Griiisegromt! Ble en helt annen bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Dæven detta blei bra, kan tenke meg det gjorde mye med kjørefeelingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Grisefeit! Perfekt ... Skulle bare å plassert m3 merke rett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 de er fete de felgene. de satt minst like bra som oz hjula, godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Tror jeg såg bilen din på en bensinstasjon rundt Oslo? Tidligere idag(mandag), rundt 13-14 tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Den ser utrolig bra ut! Husker da de hjula der kom Fantastiske felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ble knallbra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ser meget bra ut henrik! dette var 18" right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ble vedig bra med de felgene der! Fine bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Samme felger med samme dekkdim som jeg kjørte på min 3.0 coupé! Perfekt spør du meg Har du bilde av din? Trur det her blir helt riktig ja Det tror jeg nok jeg har, men kanskje ikke like aktuelt nå lenger da du har fått de på? Ser meget bra ut henrik! dette var 18" right? BBS RC 302 er 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå