Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Rimelig klar for å se den ferdig senka ute i sola nå selv :) Når den er ferdig blir det en skikkelig photoshoot med bilen ;) Takker for respons, er da det er morsomt å legge ut bilder her. Er så mye E36, så ikke like lett å skille seg ut, men jobber med saken :D

angående salg så er det ikke noe hast nå nei :P klar for å se denne "ferdig" sånn jeg vil ha den, det inkluderer litt mer stæsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig klart for noen bilder til dere! Har kjørt med bilen sånn noen dager, men ikke fått tatt skikkelige bilder før i dag. Rakk ikke finne noen god location for bildene, men det ordner jeg en annen dag i ferien tenker jeg ;)

Coiloverne er skrudd i bunn foran, og det er lavt nok for meg. Skal nok kjøpe en leppe som bygger litt lenger ned foran. Har også bestilt litt smådill som er på vei fra diverse land as we speak ;) Den subber i det meste, så gidder ikke fjerne hjelpefjærer osv, det er tross alt en M3, som til tider kjører fortere enn 70km/h :)

EDIT: Liker egentlig bedre uten senterkopper, men hadde de på når jeg vaska, og glemte å ta de av igjen!

Enjoy!

DSC_0060copy_zpsb4a5925d.jpg

DSC_0073copy_zps5722f0ac.jpg

DSC_0087copy_zpse064182a.jpg

DSC_0666copy_zps6bf311fd.jpg

DSC_0669copy_zpsb1daa879.jpg

DSC_0679_zps1520c4b4.jpg

DSC_0683_zpsf5ec77af.jpg

DSC_0698_zpse7dbf32b.jpg

DSC_0689_zps6a54e717.jpg

DSC_0690_zps85735032.jpg

DSC_0697_zpsb7296208.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme felger med samme dekkdim som jeg kjørte på min 3.0 coupé! Perfekt spør du meg :D

Har du bilde av din? Trur det her blir helt riktig ja 8)

Det tror jeg nok jeg har, men kanskje ikke like aktuelt nå lenger da du har fått de på?

Ser meget bra ut henrik! ;) dette var 18" right?

BBS RC 302 er 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...