SigurdE36 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Når skal du foliere bilen a? Kommer til å få flere "turning heads" med den der enn med M5'en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ja vet M5'n skal få lov til å være m5 bare nå i år Skal begynne når folierern kommer hjem fra påskeferie, så det blir vel helgen 12-14 april tror jeg Håper bare Cars'n'Coffee-treffet blir etter dette, så jeg rekker å bli med med touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Ja vet M5'n skal få lov til å være m5 bare nå i år Skal begynne når folierern kommer hjem fra påskeferie, så det blir vel helgen 12-14 april tror jeg Håper bare Cars'n'Coffee-treffet blir etter dette, så jeg rekker å bli med med touringen +1, jeg vil også være med på Cars & Coffee! Blir spennende å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Godt å høre dere er gira på Tønsberg tur gutter varmer et BMW hjerte <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Men da har du fått beskjed glenn, etter 14. April! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 haha ok ikke før slutten av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Da stoler jeg på deg Så skal jeg gjøre mitt imens Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Coffe? Hvor er det kaffe å få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Glenn og Kenneth (glenglen og kny) arrangerte Tønsberg Cars 'n Coffee i fjor, rundt midten av april, så håper på et liknende treff i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hva var cars and coffe greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Et hyggelig BMW-treff i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Og da var dato satt allerede, ser ut til å bli et stort og godt treff dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Når, når?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 New era for touringen! passerte i dag 280 000, and still going strong (bank i bordet)! Tok også en velfortjent vask i dag, siden det var fantastisk vær, 5-6 plussgrader og rett og slett begynnelsen på vår! Men ble ikke fornøyd med noen av bildene, så får komme sterkere tilbake der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Når, når?! 28. april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå